vastlopen bij rebooten

Pagina: 1
Acties:

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 14:00
ik heb mijn kast een beetje gemod (pic's komen nog) maar nadat ik alles weer terug heb gezet loopt hij vast als ik reboot.
Ik kan hem dus wel aanzetten, dan gaat alles goed. maar als ik overnieuw opstart dan kapt hij ermee. soms snel (IDE check) soms pas bij het laden van windows. Zelf denk ik dat het aan m'n koeler ligt.
(ik heb bij het demonteren niets aan het moederboard gedaan. (geheugen, IDE, proc laten zitten), PCI heb ik er wel uitgehaalt.

P3 500, 64 mb 100 mhz, intel 440 bx, 14.2 gig seagate hd.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Kaartjes aangedrukt? Geheugen goede volgorde?
Sluiting met kast?

Al aangedacht?

• Avenger84
kaarten zijn aangedrukt, geheugen ben ik niet aangeweest, waar zou er sluiting kunnen ontstaan dan?

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

(jarig!)
Ik ken ook zo'n computer die vast loopt na een reboot, die blijft dan ook hangen.. het is een shi-tec, is al vanaf het begin zo...

maar wat bedoel je met die kast... en wat kan het nog meer zijn, formateren helpt niet...

• Avenger84
Op zaterdag 09 december 2000 17:34 schreef Mark Olthuis het volgende:
Ik ken ook zo'n computer die vast loopt na een reboot, die blijft dan ook hangen.. het is een shi-tec, is al vanaf het begin zo...

maar wat bedoel je met die kast... en wat kan het nog meer zijn, formateren helpt niet...
wat ik met die kast gedaan heb?
gespoten, verder niets, alles is er wel uitgeweest. Ik heb eigenlijk nie zoveel zin om te formateren, omdat dit duidelijk een hardware probleem is. misschien ligt het wel aan de voeding (is maar 145 watt) ;(
Toen ik net opstarte kwam er helemaal niets op scherm, toen cdrom en brander er uitgehaalt, toen deed tie ut wel? :?

• Avenger84
ik durf eigenlijk nu niet te rebooten zonder cd-rom/ brander want anders kan ik straks weer een uur wachten totdat tie koud is.

• Avenger84
Ik heb alles weer uitmekaar gehaald en alles goed afgestoft, nog steeds hetzelfde probleem. Iemand mischien nog een sugestie???

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ja een nieuwe voeding, die 145 W is wel erg weinig, dus is het goed mogelijk dat ie het met die brander er bij niet meer zo goed trekt. Ik heb nu zelf een 300 W voeding en nog nooit problemen mee gehad.

Verwijderd

indeed , na mijn case-modding kon men235 Watt het ook ni meer aan (crashes en zo) . Met mn nieweu 300 Watt is da ook verholpen
Pagina: 1