If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
dergelijke topics waarin je andere sites/mensen gaat afkraken zijn niet gewenst, dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Ik zou zeggen, mail hem, hij zal vast wel bereidt zijn om z'n post te editen:
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 02-12-2003 20:17 ]
The devil is in the details.

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Ik ben het er mee eens dat het weinig subtiel is, maar het is wel rechtvaardig.
Of stuur m-m een mailtje als je het met hem wil bespreken
/spuit 11
[ Voor 19% gewijzigd door We Are Borg op 02-12-2003 20:30 . Reden: te laat, scherm open laten staan is niet slim ]
Ik zie het dus gewoon als het aantikken van een gevoelige snaar
[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 02-12-2003 20:39 ]
Verwijderd
Mail dit even naar m-m of naar Kaj bijvoorbeeld, want echt heel subtiel staat het er niet (misschien weet diegene niet dat IA's niet mogen, misschien wel, dat weten jullie niet).
Het is iig niet de bedoeling om in LA elk misstapje van een moderator te gaan bespreken, als iets structureel fout gaat, is het natuurlijk belangrijk om het te zeggen, maar topics met de strekking "jeetje wat was hij daar bot" ijn niet zo nuttig verder.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat er iemand overleden is is heel spijtig voor het betrokken bedrijf en de direct betrokken mensen, maar helaas heeft ook dat 'geen ruk' met CME of GoT van doen. En is dus ook geen reden om bijvoorbeeld het topic open te laten of er anderszins coulanter mee om te springen.
Dit topic is gesloten.