Is dit niet wel ontzettend grof van m-m?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In het topic IA Overdose 2003 wordt er gevraagd over een IA hoe en wat omdat de deelnemers niets meer horen.
Op een gegeven moment wordt er gemeldt (9e replie) dat er een collega van de IA-regelaar overleden is, en dat er daarom niets ondernomen was de laatste tijd.

En dan wordt het topic door m-m gesloten met deze melding:
Dit heeft werkelijk geen ruk met GoT te maken dus ik zou je willen aanraden dit te regelen met de organisatoren. En als ze nog niet gereageerd hebben moet je maar meer geduld hebben.
Ik heb er zelf niets mee te maken, maar ik vind dit wel ongelovelijk super grof en van een laag niveau, en erg respectloos.

Ik wou het maar even melden.

[ Voor 10% gewijzigd door Guillome op 02-12-2003 20:16 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Mail Kaj@tweakers.net maar als je een klacht over me hebt.

dergelijke topics waarin je andere sites/mensen gaat afkraken zijn niet gewenst, dat had je zelf ook kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Het is inderdaad niet erg subtiel, maar IA's horen nou eenmaal niet meer op GoT, dus heeft het inderdaad geen 'ruk' met GoT te maken. En misschien heeft m-m over die post heen gelezen. Blijkbaar niet, maar ok.

Ik zou zeggen, mail hem, hij zal vast wel bereidt zijn om z'n post te editen: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/28455/C6C3EF/000000

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 02-12-2003 20:17 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een beetje een scheef gevoel kreeg bij de slotpost.... :/

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 19:19
Terwijl de post er toch al een tijdje (ongeedit) stond toen hij op slot gegooid werd..

Ik ben het er mee eens dat het weinig subtiel is, maar het is wel rechtvaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Als je het zo bot vind, stuur een e-mail naar kaj@tweakers.net . Hij is de 'baas' van m-m en ga lekker bij hem lopen zeuren.

Of stuur m-m een mailtje als je het met hem wil bespreken

/spuit 11

[ Voor 19% gewijzigd door We Are Borg op 02-12-2003 20:30 . Reden: te laat, scherm open laten staan is niet slim ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Als ik naar de topictitel hier kijk, en het slotje van m-m, dan moet ik zeggen dat dat 'ontzettend grof' wel meevalt. Het is idd alom bekend dat IA-zaken niet meer op GoT thuishoren vanwege al het gedoe eromheen, wat dat topic ook bewijst. Dat m-m daar op die manier op reageert, tja. Als zodanig is het wel de realiteit, dus nogmaals, het valt best mee.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik kan me de wel enigszins voorstellen wat er allemaal door m-m's hoofd ging tijdens deze reactie. Een hele tijd terug zijn de IA's dus afgeschaft op GoT; voorheen liepen ze grotendeels in CME, het forum van m-m dus. Na de afschaffing van IA's zijn er nog enkele zéér(!!) lange naweeën in het crewforum besproken/behandeld. Dat was absoluut niet leuk, zeker niet als je je mede-verantwoordelijk voelt.

Ik zie het dus gewoon als het aantikken van een gevoelige snaar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 02-12-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft idd geen ruk met GoT te maken. Zo'n topic hier posten..wat heb je daaraan? Niks :) Maar de reactie van m-m vind ik ook ietwat te ver gaan als ik eerlijk ben. No offence m-m, dat weet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is inderdaad nogal bot en dat was inderdaad niet nodig, maar het is ook niet nodig om elk foutje hier tot in de details uit te gaan melken.
Mail dit even naar m-m of naar Kaj bijvoorbeeld, want echt heel subtiel staat het er niet (misschien weet diegene niet dat IA's niet mogen, misschien wel, dat weten jullie niet).

Het is iig niet de bedoeling om in LA elk misstapje van een moderator te gaan bespreken, als iets structureel fout gaat, is het natuurlijk belangrijk om het te zeggen, maar topics met de strekking "jeetje wat was hij daar bot" ijn niet zo nuttig verder.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Mjah de frasering 'ruk' is wellicht wat grof gekozen, maar m-m heeft gewoon gelijk dat er een compleet offtopic draadje loopt dat totaal niets (nettere woordkeus) met CME of GoT van doen heeft. En daarom staat hij in z'n recht dat topic te sluiten met als reden dat het totaal niets met CME of GoT van doen heeft.

Dat er iemand overleden is is heel spijtig voor het betrokken bedrijf en de direct betrokken mensen, maar helaas heeft ook dat 'geen ruk' met CME of GoT van doen. En is dus ook geen reden om bijvoorbeeld het topic open te laten of er anderszins coulanter mee om te springen.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.