Wireless router kan niet op internet met Chello Belgie?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Hoi,

Ik heb al via de search gezocht om te kijken of ik enige oplossingen voor m'n probleem kan vinden maar zonder succes.

Ik heb hier een Chello verbinding (Belgie) en probeer een wireless router van Lynksys aan te sluiten (WRT54G). Vanaf het moment dat ik de router aansluit aan m'n kabelmodem, wilt hij geen verbinding meer maken. Ik heb al geprobeert van het mac adres van m'n netwerkkaart (niet dat dat helpt) in de router te zetten maar dat helpt niet. Ook heb ik al geprobeert met een andere netwerkkaart maar dan krijg ik voor één of andere reden geen IP meer :(

Als ik m'n internet kabel dan uit de router haal en vb in een router van SMC stop (SMC2404WBR) dan heb ik wél metteen verbinding en dit zonder ook maar één iets in te stellen!

Kan iemand me hier verder mee helpen?

Het proberen van een andere netwerkkaart en het ingeven van het mac adres in de router heb ik al uit de search kunnen halen maar helaas heeft dit m'n probleem niet opgelost :(

Alvast bedankt voor de hulp, ik hoop dat er voldoende info in staat

Verwijderd

RedC schreef op 02 december 2003 @ 20:01:
Hoi,

Ik heb al via de search gezocht om te kijken of ik enige oplossingen voor m'n probleem kan vinden maar zonder succes.

Ik heb hier een Chello verbinding (Belgie) en probeer een wireless router van Lynksys aan te sluiten (WRT54G). Vanaf het moment dat ik de router aansluit aan m'n kabelmodem, wilt hij geen verbinding meer maken. Ik heb al geprobeert van het mac adres van m'n netwerkkaart (niet dat dat helpt) in de router te zetten maar dat helpt niet. Ook heb ik al geprobeert met een andere netwerkkaart maar dan krijg ik voor één of andere reden geen IP meer :(

Als ik m'n internet kabel dan uit de router haal en vb in een router van SMC stop (SMC2404WBR) dan heb ik wél metteen verbinding en dit zonder ook maar één iets in te stellen!

Kan iemand me hier verder mee helpen?

Het proberen van een andere netwerkkaart en het ingeven van het mac adres in de router heb ik al uit de search kunnen halen maar helaas heeft dit m'n probleem niet opgelost :(

Alvast bedankt voor de hulp, ik hoop dat er voldoende info in staat
En wat nu als je het mac adress van je oude router in de neiuwe overneemt ?

• RedC
nope doet ook niets :'(

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-01 19:17
Watvoor type modem heb je.

• RedC
Die lancity modem

• TrickShot
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-12-2023

TrickShot

Veel shots... weinig tricks.

Hang je wireless router aan je andere router, en die aan je modem.

Dat is natuurlijk geen echte oplossing voor je probleem, maar het zal wel werken. :)

Athlon 2500+ @ 2230 MHz, 512 MB 3200 kingston, 2 x sata maxtor 120 GB, 1 WD 80 GB, Ti4200, Antec Sonata

Verwijderd

Op http://www.wietje.nl/helpdesk/internet/SMC2404WBR_inhoud.asp staat een handleiding voor de configuratie van deze router.

Verwijderd

Mja, hij zal inmiddels wel iets opgelost hebben denk ik ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.