Telkens als ik een spel opstart dan blijft m'n computer helemaal hangen...
Bijv in Counter-Strike, Halo en Need For Speed: Underground...
Ik heb de nieuwste Omega drivers geprobeerd en de Catalyst 3.7 t/m 3.9 drivers.
Bij allemaal hetzelfde verhaal...
Ik heb geprobeerd om Fast-Write uit te zetten, Aperture Size kleiner te maken, RefreshFix heb ik geprobeerd, maar niks maar uit...
Als ik een spel opstart dan gaat ie ff paar sec goed, maar daarna volledige hanger..
Maar dat is met alle dingen van beeldkwaliteit uit of helemaal laag gezet, anders blijft ie meteen aan het begin hangen van het spel...
Hij blijft trouwens heel soms ook heel ff hangen in Windows, bijna nooit, maar als ik veel programma's/windows open heb staan hangt ie soms wel eens ff...
(Ik heb een Sapphire Radeon 9600XT 256MB btw, rest staat in me signature)
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Bijv in Counter-Strike, Halo en Need For Speed: Underground...
Ik heb de nieuwste Omega drivers geprobeerd en de Catalyst 3.7 t/m 3.9 drivers.
Bij allemaal hetzelfde verhaal...
Ik heb geprobeerd om Fast-Write uit te zetten, Aperture Size kleiner te maken, RefreshFix heb ik geprobeerd, maar niks maar uit...
Als ik een spel opstart dan gaat ie ff paar sec goed, maar daarna volledige hanger..
Maar dat is met alle dingen van beeldkwaliteit uit of helemaal laag gezet, anders blijft ie meteen aan het begin hangen van het spel...
Hij blijft trouwens heel soms ook heel ff hangen in Windows, bijna nooit, maar als ik veel programma's/windows open heb staan hangt ie soms wel eens ff...
(Ik heb een Sapphire Radeon 9600XT 256MB btw, rest staat in me signature)
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?