Ik heb een gastenboekje ontwikkeld met php en dat wil ik gaan gebruiken binnen mijn PHPNuke site. Nu heb ik het gastenboek al in de map /modules staan en de module actief gemaakt. Als ik er nu echter op klik, wordt het gastenboek over de volledige pagina geopend en niet binnen het mijn site. Weet iemand hoe je dit op kunt lossen ?
Hoi,
Ik snap dat je problemen hebt met PHPNuke, maar dat hoort toch echt niet hier op het forum. Lees eens wat ik in je vorige topic schreef:
Verder is je posts erg sumier: We verwachten dat je verteld wat je al geprobeerd hebt, wat wel/niet lukte, wat je qua messages krijgt enzovoors enzovoorts. Zo sommen wij niet alles 2x op wat je al gedaan hebt en leer je er ook nog van (dat is een van de belangrijkste eisen van dit forum) Zie hiervoor het beleid
Ik snap dat je problemen hebt met PHPNuke, maar dat hoort toch echt niet hier op het forum. Lees eens wat ik in je vorige topic schreef:
Jij wilt niet iets programmeren, maar iets instellen en/of voorgezegd krijgen en daar is dit forum echt niet voor bedoeld.Glimi schreef op 02 december 2003 @ 18:23:
P&W is een forum voor mensen die zelf willen programmeren (...)
Verder is je posts erg sumier: We verwachten dat je verteld wat je al geprobeerd hebt, wat wel/niet lukte, wat je qua messages krijgt enzovoors enzovoorts. Zo sommen wij niet alles 2x op wat je al gedaan hebt en leer je er ook nog van (dat is een van de belangrijkste eisen van dit forum) Zie hiervoor het beleid
Dit topic is gesloten.
![]()