Toon posts:

Logitech stuur wijkt af :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Sinds vandaag merk ik dat bij het spelen bij Need For Speed Underground mijn stuur een beetje afwijkt naar links... nou menig spelfanaat weet dat het meest irriteerenden aan spellen is als je controller beeld of geluid niet goed presteren :S
Ik heb dus vervolgens naar mijn opties gekeken en daar kon ik niet calibreren of lets calibrate or something like that...
Ik heb verder naar het probleem hier gezocht maar niets kunnen vinden :S
Help wat nu? ik heb geen idee meer wat ik nog zou kunnen doen behalve mijn stuur opnieuw instaleren andere tips?

Nog wat info:
Het is ook bij NFS Hot pursuit
De stuur staat kaars recht in het midden noch rijd de auto naar links toe
Bij spelbesturing geeft het ook aan dat de stuur naar links staat
Ik heb de stuur geen harde klap of stoot gegeven
Ik kan de stuur ook niet verstellen door middel van software en hardwarematig

Alvast Bedankt!!

Verwijderd

wat voor stuurtje en wat voor o.s. ?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:56

Meneer aard

Porsche rulez!

Het is raadzaam als je de logitech controller software installeerd verder moet je als je dit gedaan hebt elke keer als het spel begint het stuur een paar keer volledige uitslagen maken naar links en dan naar rechts.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 18:46:
wat voor stuurtje en wat voor o.s. ?
Sorry het belangrijkste vergeten
het is een Logitech WingMan Formula GP (Gele stuur)

Verwijderd

Topicstarter
Meneer aard schreef op 02 december 2003 @ 18:49:
Het is raadzaam als je de logitech controller software installeerd verder moet je als je dit gedaan hebt elke keer als het spel begint het stuur een paar keer volledige uitslagen maken naar links en dan naar rechts.
Heb ik gedaan ik heb er verder nooit last van gehad bij dit spel
ben al op de helft van alle levels en sinds vandaag irriteert het me.

Verwijderd

Dat stuurtje is volgens mij op de gameport... mijn zegje:
Alle logitech zooi d'r af... nieuwe controller aanmaken bij spelbesturingen, en dan 2 assen 4 knoppen.
even opnieuw kalibreren en GAAAN ! :)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17
Wat is dat WAZIG!

ik heb een Logitech Wingman Rumblepad en die heeft 2 analoge sticks.
Ook met NFS underground had ik opeens ONTZETTEND last van afwijkingen in mijn besturing naar links.
een paar tikjes naar rechts en de auto bleef rechtdoor gaan. Het is weer overgegaan. Misschien nadat ik een andere auto kocht maar misschien kwam het door iets anders.

probeer eens een andere auto te kopen of met een ander profiel overnieuw te beginnen?
Ik heb trouwens windows 2000, service pack4, retail versie van need for speed(dus nog niet mee online geweest) en mijn drivers zijn van 7-4-2003
(te vinden bij het info tabblad bij je opties.)

[ Voor 18% gewijzigd door Hennie-M op 02-12-2003 19:00 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 19:15

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Je moet bij Spelbesturingen in Windows de controller gewoon even opnieuw calibreren, dan zou alles goed moeten komen! :) Had hier vroeger met zo'n cheapo Medion stuurtje ook weles problemen mee 8)7

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 02 december 2003 @ 19:01:
Je moet bij Spelbesturingen in Windows de controller gewoon even opnieuw calibreren, dan zou alles goed moeten komen! :) Had hier vroeger met zo'n cheapo Medion stuurtje ook weles problemen mee 8)7
Dat is juist het probleem ik kan nergens calibreren

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:05

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Mijn logitech formula force heeft het soms ook wel, maar door helemaal naar links en helemaal naar rechts te sturen is het weer gereset. Ik kan zelfs aanzetten dat het stuurtje bij het opstarten zelf volledig beide kanten op draait (is alleen wel lastig als ik 'm ff opzij in de kast heb liggen :) )

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Oke probleem opgelost na het weer opnieuw instaleren van de drivers opniew gecalibreerd nou hopen dat NFSU het niet verpest.
Pagina: 1