XP Probleem - digitale product id??

Pagina: 1
Acties:

• guanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-04-2024
Hallo,
Ik zit met een probleem waar ik echt geen raad meer weet. Ik krijg bij al mijn nieuw geinstalleerde programma's deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.funkmonster.nl/drum-shit/fout.jpg

heeft dit te maken met het 'ip beveiligings beleid op de locale computer' of met iets totaal anders?

Ik draai XP pro, en het komt voor bij alle nieuw geinstalleerde programma's

Wie kan mij helpen??

Verwijderd

Het heeft ws. niks met je digitale product id te maken, dat is gewoon iets dat in het foutrapport staat ter informatie wanneer je het naar Microsoft stuurt. Gebeurt het met ALLE programma's? Sinds wanneer krijg je dit? Heb je soms geupgrade vanaf win98/2k naar XP? Iets anders gedaan? Laat ook de technische gegevens van de fout eens zien?

• guanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-04-2024
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:04:
Het heeft ws. niks met je digitale product id te maken, dat is gewoon iets dat in het foutrapport staat ter informatie wanneer je het naar Microsoft stuurt. Gebeurt het met ALLE programma's? Sinds wanneer krijg je dit? Heb je soms geupgrade vanaf win98/2k naar XP? Iets anders gedaan? Laat ook de technische gegevens van de fout eens zien?
Sorry voor de slechte informatie!
Dit is inderdaad een standaard melding.
Dit gebeurt bij ALLE programma's die ik nieuw installeer.
Dit heb ik sinds ongeveer een week.
Ik heb niets geupgrade, en alle programma's die ik eerst installeerden werkte gewoon prima!

Ik kan de technische gegevens wel laten zien, maar dit is zo een gigantische lap tekst. Welke info heb je nodig om dit een beetje duidelijk te maken??

Ik kan nu echt alle hulp wel gebruiken want ik zou niet weten waar ik anders met mijn vraag heen kan. De pc is tamelijk 'fris' ik heb hem voor het laatst geformatteerd een week of 4-5 geleden

Verwijderd

4-5 weken noem ik niet fris meer, dat noem ik hier al overhoop :P maar ja. Heb je al eens op spyware gezocht? Een waarvoor gebruikt je die FTDv3.exe?