kan aan de brakke CD' s liggen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Bereid je maar voor op een nieuwe.Heb hier al 2x hetzelfde probleem gezien eerst gaat ie soms op 2x daarna wil ie al helemaal niet meer op 4x en later wil ie ook niet meer op 2x .......en dan nieuwe.
(trouwens misschien een aopen???)
(trouwens misschien een aopen???)
Het is er eentje van Philips...
Gelukkig heb ik nog een half jaar garantie, dus ik ga 'm maar eens terugbrengen dan denk ik.....
Gelukkig heb ik nog een half jaar garantie, dus ik ga 'm maar eens terugbrengen dan denk ik.....
1 tip: koop nooit Philips branders, die dingen zijn veel te snel kapot
Probeer de nieuwste firmware eens. Ik heb ook een Philipsbrander (PCRW804, 8x4x32), die eerst ook voor geen meter wilde branden. Ik mocht blij zijn als-ie de 2x haalde (behalve natuurlijk op cd's van Philips
)
Toen ik de nieuwste firmware had gedownload, waren de problemen over: hij brandt nu als een zonnetje op 8 speed. Op alle cd's!
Dus, misschien is dit voor jou ook het proberen waard, voordat je hem terugbrengt...
Toen ik de nieuwste firmware had gedownload, waren de problemen over: hij brandt nu als een zonnetje op 8 speed. Op alle cd's!
Dus, misschien is dit voor jou ook het proberen waard, voordat je hem terugbrengt...
Firmware, oke, ga ik die maar eens opzoeken:)
Als wat voor brander hebben ze dat ding aan jou verkocht eigenlijk? Ook 4 speed of zo??
Als wat voor brander hebben ze dat ding aan jou verkocht eigenlijk? Ook 4 speed of zo??
Pagina: 1