4 speed brander brand op 2 speed

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Ik heb een 4 speed brander, maar soms brand ie maar op 2 speed, hoe kan dat? Ligt het aan de cd's, aan Nero, het bestand?? Ik weet het niet, het is alleen wel heel erg irritant om 40 minuten bezig te zijn met 1 cd'tje.....:(

Koop je eigen eiland!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

kan aan de brakke CD' s liggen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Bereid je maar voor op een nieuwe.Heb hier al 2x hetzelfde probleem gezien eerst gaat ie soms op 2x daarna wil ie al helemaal niet meer op 4x en later wil ie ook niet meer op 2x .......en dan nieuwe.

(trouwens misschien een aopen???)

Verwijderd

Als dat alleen bij CD-RW voorkomt ligt het daaraan, anders wordt je brander minder.

• BosPiet
Het is er eentje van Philips...
Gelukkig heb ik nog een half jaar garantie, dus ik ga 'm maar eens terugbrengen dan denk ik.....

Koop je eigen eiland!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

1 tip: koop nooit Philips branders, die dingen zijn veel te snel kapot :'(

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Probeer de nieuwste firmware eens. Ik heb ook een Philipsbrander (PCRW804, 8x4x32), die eerst ook voor geen meter wilde branden. Ik mocht blij zijn als-ie de 2x haalde (behalve natuurlijk op cd's van Philips >:) )
Toen ik de nieuwste firmware had gedownload, waren de problemen over: hij brandt nu als een zonnetje op 8 speed. Op alle cd's!

Dus, misschien is dit voor jou ook het proberen waard, voordat je hem terugbrengt...

• BosPiet
Firmware, oke, ga ik die maar eens opzoeken:)
Als wat voor brander hebben ze dat ding aan jou verkocht eigenlijk? Ook 4 speed of zo??

Koop je eigen eiland!

Pagina: 1