[Printer]MPC600F kan geen printopdrachten geven.

Pagina: 1
Acties:

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-05 15:19

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
Het volgende is het probleem:
Ik kan geen printopdracht meer versturen naar de printer, deze zegt dan dat die niet is aangesloten.
Het gaat om de printer:
SmartBase MPC600F *Printer *Scanner * Fax

Wat heb ik geprobeerd:
- Driver update, dit lukte niet omdat het programma daarvoor de printer moet zien.
- Windows driver opnieuw instaleren, dit had geen effect
- Stekker direct aansluiten op de printer, ipv via een verdeel kastje.
- Een scan (naar opslag) opdracht gegeven, dit lukte, dus de communicatie is nog goed tussen printer en pc.
- Een scan (naar printer) opdracht gegeven, dit lukte ook en het document werd gewoon uitgeprint. De printer zelf werkt dus nog wel
- De Windows help doorgelopen, dit had (zoals gewoonlijk) geen nut.
- Het wissel kastje omgezet op een andere printer en iets uitprinten, dit lukte ook dus er is niks met de kabel aan de hand.
- Ook heb ik een mailtje gestuurt naar canon, maar daar verwacht ik deze week niet echt veel van.

Dit gebeurde 2 dagen nadat ik de DVD brander had geïnstalleerd. Maar het lijkt met sterk dat het daar aan kan liggen.

Verder geeft de status monitor ook aan dat de printer actief is. Ook wanneer je een printeropdracht geeft en je kijkt naar de opdracht, dan zie je de opdracht ook komen, het lijkt ook dat hij verzonden word (wel heel snel), maar vervolgens gebeurt er niks.

Iemand een oplossing?

Flying High!