Is het ook mogelijk als ik 1 bestand mis om van de rest van de bestanden die ik wel heb een paar pars te maken en dan dus de missende file aan te maken? ik heb al even gekeken maar daar gingen ze er vanuit dat je pars had die bij de rars hoorden ik heb dus geen pars alleeen rars ik hoop dat iemand het weet..
Je kan alleen pars maken voor bestanden die je hebt, als je dus van de rars die je wel hebt een par maakt kun je alleen díe rars recoveren, en geen andere..
Nee, dat kan gewoon niet.
De pars zijn een verzameling van gegevens om een complete set files (in de meeste gevallen dus de rar's) te rebuilden.
Wat jij nu wilt is met een incomplete set rar's een paar par files maken om daarmee een complete set rar's te krijgen en dat is onmogelijk.
Als je par files maakt van een incompete set rar's dan wordt voor de recovery tool de incomplete set rar's gewoon al de complete gezien. De missende rar's krijg je dus nooit tevoorschijn
De pars zijn een verzameling van gegevens om een complete set files (in de meeste gevallen dus de rar's) te rebuilden.
Wat jij nu wilt is met een incomplete set rar's een paar par files maken om daarmee een complete set rar's te krijgen en dat is onmogelijk.
Als je par files maakt van een incompete set rar's dan wordt voor de recovery tool de incomplete set rar's gewoon al de complete gezien. De missende rar's krijg je dus nooit tevoorschijn
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*