Ik heb de volgende internet explorer problemen:
probleem 1.
telkens als ik zoek via de adresbalk bij internet explorer kom ik bij de zelfde site uit
namelijk deze: http://xml.overture.com/ ik heb dit sinds twister (=p2p-prog) heb gedownload. hoe verhelp ik dit?
->ik wil graag wel blijven zoeken via de taakbalk.
dingen die ik al heb gedaan maar niet hielpen:
1. twister verwijderd + 'alle' spyware en adware
2. naar de naam van de site gezocht in het register, en toen de desbetreffende map verwijderd
3. adware 6.0 geïnstalleerd
4. diverse spyprogramma's verwijderd uit msconfig, opstarten, etc
5.op GOT gezocht.
Hoe kan ik weer normaal via msn zoeken via de taakbalk?
Probleem 2.
dit betreft wanadoo,
toen ik lid werd van wanadoo, heb ik alles handmatig ingesteld,
toch heb ik de cd gebruikt ,want zo kon je een foto album creëren. door de inhoud van deze cd te installeren, werd het standaard icoon van windows vervangen in de hoek door een prominente W,(rechtsboven) en staat er achter elke naam van een site: aangeboden door wanadoo(helemaal boven). ook in internet explorer.
hoe breng ik internet explorer weer terug naar zijn oude staat?
Alvast bedankt!!
probleem 1.
telkens als ik zoek via de adresbalk bij internet explorer kom ik bij de zelfde site uit
namelijk deze: http://xml.overture.com/ ik heb dit sinds twister (=p2p-prog) heb gedownload. hoe verhelp ik dit?
->ik wil graag wel blijven zoeken via de taakbalk.
dingen die ik al heb gedaan maar niet hielpen:
1. twister verwijderd + 'alle' spyware en adware
2. naar de naam van de site gezocht in het register, en toen de desbetreffende map verwijderd
3. adware 6.0 geïnstalleerd
4. diverse spyprogramma's verwijderd uit msconfig, opstarten, etc
5.op GOT gezocht.
Hoe kan ik weer normaal via msn zoeken via de taakbalk?
Probleem 2.
dit betreft wanadoo,
toen ik lid werd van wanadoo, heb ik alles handmatig ingesteld,
toch heb ik de cd gebruikt ,want zo kon je een foto album creëren. door de inhoud van deze cd te installeren, werd het standaard icoon van windows vervangen in de hoek door een prominente W,(rechtsboven) en staat er achter elke naam van een site: aangeboden door wanadoo(helemaal boven). ook in internet explorer.
hoe breng ik internet explorer weer terug naar zijn oude staat?
Alvast bedankt!!
[ Voor 2% gewijzigd door Koekje op 02-12-2003 18:35 . Reden: foutje ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.