Heren ik zit met een probleem. Ik heb deze tabellenstructuur:

Op een pagina "verslag.aspx" staan allemaal verhalen. Op deze verhalen kan gereageerd worden doormiddel van:
en dit javascipt:
Dan komt er een popupscherm "commentaar.aspx". Het probleem waar ik nu tegenaan loop is (als je naar de tabel kijkt) dat het ID van het verhaal moet worden opgeslagen in de tabel "comments".
Dan kan ik daarna met een query die ID's vergelijken.
Hoe krijg ik deze ID nou in deze tabel comments? Ik kom er niet meer uit...kunnen jullie me helpen?
Op een pagina "verslag.aspx" staan allemaal verhalen. Op deze verhalen kan gereageerd worden doormiddel van:
code:
1
2
| <asp:HyperLink NavigateUrl='<%# "javascript:react("+DataBinder.Eval(Container, "DataItem.ID")+")" %>' ID="reactLink" Runat="server">
[<%# reactCount(DataBinder.Eval(Container, "DataItem.ID").ToString())%>]</asp:HyperLink> |
en dit javascipt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <script language="JavaScript">
function react(ID){
window.open('comments.aspx?id='+ID,'commentsWin','width=500,height=600, scrollBars=yes');
}
//-->
</script> |
Dan komt er een popupscherm "commentaar.aspx". Het probleem waar ik nu tegenaan loop is (als je naar de tabel kijkt) dat het ID van het verhaal moet worden opgeslagen in de tabel "comments".
Dan kan ik daarna met een query die ID's vergelijken.
Hoe krijg ik deze ID nou in deze tabel comments? Ik kom er niet meer uit...kunnen jullie me helpen?