Toon posts:

Wat upgrade-en?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers, ik heb jullie hulp nodig. Het volgende is het geval:

Ik heb sinds twee jaar een computer met 1400 MHz Athlon XP, 40 Gb HD, 512 DDR (hoeveel PCxxxx weet ik niet meer), een 32 Mb videokaart GeForce 2 (MSI) en een Asus moederboard (A7M). Ik ga binnenkort een nieuwe videokaart kopen (namelijk de ATI Radeon 9600 PRO 256Mb/DDR Tv-out + DVI CoreMemory). Maar ik wil nog één ding aan mijn computer upgraden, maar kan ik dan beter meer geheugen erin stoppen of een andere processor? (ik heb maar twee slots van mn geheugen en daar zit nu elk 256 DDR in). Wat ik met mn computer doe? (zie ik je denken...) Gamen, web-editing en de normale zooi (typen enneh... internetten etc.)

Mn laatste vraag: Zou het kunnen dat mn moederboard een van deze dingen niet aan zou kunnen? Videokaart TE snel misschien ofzo?

Bedankt in ieder geval!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
moderbord is fine....
en cpu+mem zou ik gelijktijdig vervangen.......
als je niet voor de snelste cpu gaat, maar de op 1 of 2 na snelste, ben je niet eens zo duur uit.... en kan je gewoon geheugen erbij kopen....

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 22:02

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 16:01:
Tweakers, ik heb jullie hulp nodig. Het volgende is het geval:

Ik heb sinds twee jaar een computer met 1400 MHz Athlon XP, 40 Gb HD, 512 DDR (hoeveel PCxxxx weet ik niet meer), een 32 Mb videokaart GeForce 2 (MSI) en een Asus moederboard (A7M). Ik ga binnenkort een nieuwe videokaart kopen (namelijk de ATI Radeon 9600 PRO 256Mb/DDR Tv-out + DVI CoreMemory). Maar ik wil nog één ding aan mijn computer upgraden, maar kan ik dan beter meer geheugen erin stoppen of een andere processor? (ik heb maar twee slots van mn geheugen en daar zit nu elk 256 DDR in). Wat ik met mn computer doe? (zie ik je denken...) Gamen, web-editing en de normale zooi (typen enneh... internetten etc.)

Mn laatste vraag: Zou het kunnen dat mn moederboard een van deze dingen niet aan zou kunnen? Videokaart TE snel misschien ofzo?

Bedankt in ieder geval!
tip
spaar door
en koop een ander mobo cpu mem en vidkaart ;)
mobo kan max pc 2100 aan
en is verder een van de meest bagger mobo's van asus K7 platform ooit (persoonlijke meening)
mijn tip doe een algemene upgrade
mobo vervangen heb je niet veel aan omdat je dan geen snelheidwinst haalt
ander mem haalt ook niets uit omdat je mobo niet verder wil
andere proc zal niet veel uit halen aangezien de 2200 de max was van dit bordje
en dan wel een palimo (de oude en onmogelijk verkijgbare core :P )

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier hebben we een apart topic voor in Overige Hardware :)
"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 6

Dit topic is gesloten.