DivXjes afspelen op stand alone DVD speler

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben van plan om een stand alone DVD speler te gaan kopen met DivX ondersteuning.

Alleen ik zit met een probleem: ik heb al mijn divxjes op dvd's gebrand, maar sommige mensen willen er ondertitels erbij. Die heb ik voor de meeste divxjes wel alleen die staan niet op de DVD erbij. Is er een manier om bijvoorbeeld eerst de ondertitel te laden van een dvd en daarna de dvd met de eigenlijk film er in te doen? Of een andere manier?

alvast bedankt.

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 09:02
denk het niet

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
Op de manier die jij voorstelt zou je een DVD-speler met geheugen moeten hebben, want anders ben je gelijk die ondertitels weer kwijt als je de DVD eruit haalt. En volgens mij hebben DVD-spelers vrijwel nooit geheugen.

Misschien dat het zou lukken met een DVD-speler met een hardeschijf erin, bijvoorbeeld de KiSS DP-508, maar die is al snel een stuk duurder dan eentje zonder hardeschijf en dan moet je je afvragen of ie z'n meerprijs waard is :)

The devil is in the details.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
MaRc0 schreef op 02 december 2003 @ 17:09:
Op de manier die jij voorstelt zou je een DVD-speler met geheugen moeten hebben, want anders ben je gelijk die ondertitels weer kwijt als je de DVD eruit haalt. En volgens mij hebben DVD-spelers vrijwel nooit geheugen.

Misschien dat het zou lukken met een DVD-speler met een hardeschijf erin, bijvoorbeeld de KiSS DP-508, maar die is al snel een stuk duurder dan eentje zonder hardeschijf en dan moet je je afvragen of ie z'n meerprijs waard is :)
Idd dan kan ik net zo goed een goedkoop duron pctje gebruiken voor het afspelen van divxjes.

Verwijderd

Je kan ook gewoon een 500 kopen en die ombouwen naar een 508.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Of je te kijken film even op een CDRW branden met de subs er bij :)

Mother, will they like this song?

Pagina: 1