Toon posts:

Welke wireless router

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
8)7 Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een wireles netwerk.
het moet door 2 betonnen muren heen.
Nu zit ik te twijvelen tussens de US Robotics 100Mbps Wireless Turbo Acces Point & Router (USR808054). En de senao wireless broadband router nl-25 sr plus welke dus wel langzamer heeft maar het voordeel dat deze veel sterker zend 100mw welke zouden jullie nemen? 8)7

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37
Die Senao's zijn volgens mij niet echt legaal in Nederland. En heb je die 100mw nodig?
Als je niet per se 100 meter verderop wilt kunnen werken, zou ik voor de snellere versie gaan. Die 100 Mbps haal je trouwens nooit hoor. Volgens mij is het namelijk een full duplex 54 Mbit (net als mijn 22 Mbit SMC, dat is gewoon full duplex 802.11b)

En twee betonnen muren, dat haalt die USR denk ik ook wel. Beetje normaal beton, that is...

[ Voor 30% gewijzigd door dreamscape op 02-12-2003 15:54 ]

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
ze zijn wel legaal de 100mw versie alleen de 200 mw is niet legaal
dreamscape schreef op 02 december 2003 @ 15:53:
Die Senao's zijn volgens mij niet echt legaal in Nederland. En heb je die 100mw nodig?
Als je niet per se 100 meter verderop wilt kunnen werken, zou ik voor de snellere versie gaan. Die 100 Mbps haal je trouwens nooit hoor. Volgens mij is het namelijk een full duplex 54 Mbit (net als mijn 22 Mbit SMC, dat is gewoon full duplex 802.11b)

En twee betonnen muren, dat haalt die USR denk ik ook wel. Beetje normaal beton, that is...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:46

Predator

Suffers from split brain

Lees dit even door:
sys:/tweakers/net/PNS/faq.txt
dit topic hoort echt niet thuis in Professional Networking & Servers

verder lees je beter dit ook even door:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#topicstart
want met zo'n topicstart zal je niet ver komen

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs