Toon posts:

HD verwisselen laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 Toshiba's sattelite pro 4600. De een is een celeron 750 Mhz (met kapot 13.3 inch scherm) en de andere 800 Mhz met een 14.1 inch scherm. Nu wil ik graag de HD van de 750 in de 800 zetten, maar ik weet niet of dit gaat, aangezien ze dus een beetje verschillen. Iemand ervaring hiermee? :?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08

Tjark

DON'T PANIC

Misschien kan je bij Toshiba zoeken welke spec de HD moet hebben 9-9,5mm hoogte of 13-13,5mm hoogte.

Een 9mm versie kan ook in een 13mm voor zover ik weet. Andersom niet altijd (hangt af van de ruimte in de laptop)

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel dat de HD past, maar de vraag is eigenlijk of ik direct aan de slag kan met de 800 Mhz, of dat ik alles opnieuw moet installeren, omdat het een andere laptop is...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een nieuwe installatie is waarschijnlijk niet nodig als de laptops voor de rest identiek zijn.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Dus het verschil in Mhz (wel allebei Celeron) en een groter (en misschien andere fabrikant) beeldscherm hebben geen invloed? Ook geen rookontwikkeling of zoiets :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 15:52 ]

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 15:51:
Dus het verschil in Mhz (wel allebei Celeron) en een groter (en misschien andere fabrikant) beeldscherm hebben geen invloed? Ook geen rookontwikkeling of zoiets :)
Volgens mij niet, dat staat op je Moederbord ingesteld (multiplier enzo)

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Windows zal hooguit komen met "nieuwe hardware gevonden", maar niks groots...
Pagina: 1