Toon posts:

[AIW tv tuner] Zenders in juiste volgorde niet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, of ik ben scheel (mijn excuses aan werkelijk schele mensen :) ), of ik zoek niet goed (mijn excuses aan werkelijk niet goed zoekende mensen :) ), of het is in MMC 8.7 gewoon nog niet mogelijk.

Hoe krijg ik in die tv tuner app van ati m'n zenders in de goede volgorde, alle zenders worden netjes gevonden, maar hoe krijg ik Ned 1 op 1 enz enz.
Nu volgt ie gewoon de channel volgorde, dus in mijn geval belgie 1 op 1, eigenlijk 5, want op chanel 1 tm4 zit niets, dan tv5 , ned1, ned 2 net5, ned 3, sbs6 en ga zo maar door.

maargoed, u snap mijn probleem denk ik ?

Verwijderd

Zou ik ook wel eens willen weten :P

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05 20:18
Ik zou dat ook wel willen weten. Ik heb die kaart net nog maar een paar dagen nog geen tijd gehad om er echt naar te kijken het in iig niet door van plek naar boven te slepen dat had ik gelijk geprobeert.
Iemand een idee?

Paradigm: Shift happens.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 15:29:
Zou ik ook wel eens willen weten :P
DareDevil schreef op 02 december 2003 @ 15:51:
Ik zou dat ook wel willen weten. Ik heb die kaart net nog maar een paar dagen nog geen tijd gehad om er echt naar te kijken het in iig niet door van plek naar boven te slepen dat had ik gelijk geprobeert.
Iemand een idee?
\o/ Ik dacht dat ik de enige was 8)7

Er zit bij de nieuwe mmc wel een functie in die er op lijkt, maar als ik die pulldown box gebruikt, is die leeg en kan ik niets selecteren...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 16:10 ]

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03-2025
de enige manier die ik ken is erg vervelend om te doen, maar gaat zo:
start de tv > rechtermuisklik > setup > tabblad: TV-tuner > kies een zender > klik op details.... > nummer is bijv. 20 > stemt af op station: 20 staat er > met stemt af op station: kun je aangeven welk station je op dat nummer wilt hebben.

zoals ik al zei is dit erg irritant en ik hoop dat ze dit snel veranderen, want ik heb geen zin om 20 minuten bezig te zijn om eerst op te schrijven welke zender waar staat om dan die zenders op juiste volgorde te kunnen zetten :(

maar hopelijk heeft dit je geholpen :)
ga nu maar 20 minuten van je dag verpesten >:)

• Hoppie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Andere manier, ook tijdrovend, is ze per stuk handmatig in te voeren....

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-08 11:54

Rannasha

Does not compute.

Je hoeft het maar 1 keer te doen, en als je ff op papier schrijft welke zender waar zit duurt het ook niet erg lang (heb het zelf ook gedaan volgens de methode die Billcruz007 beschrijft)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

mjl

Ugh

Als je handmatig invoert kun je achteraf ook de registry keys die er bij horen saven en bij een latere installatie weer laten invoeren. Je moet wel de initialisatie wizzard opnieuw starten en een exhaustive search afbreken voordat er een zender gevonden is. Voor details:

ATI AIW TV Tuner Problemen & Oplossingen.

[ Voor 5% gewijzigd door mjl op 30-06-2004 10:11 ]

-------

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
bedankt voor de tip!
Pagina: 1