Windows drivers voor de Toshiba 300cdt

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• 00.5
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

Topicstarter
Ik heb laatst een 2de hands laptop gekocht de Toshiba 300CDT, alleen nu chraste windows 98 de laatste tijd erg veel die er op stond, en heb ik hem der af gehaald om het er op nieuw op te zetten. Alleen nu vraagt windows bij de instalatie naar allemaal, drivers die ik niet op mijn windows 98 cd staat.
Ik heb gezocht bij toshiba of er ergens drivers te downloaden zijn, voor die laptop. alleen kan ik bij de support niks vinden. dus hoopte ik of iemand hier weet waar ik die drivers kan vinden of iemand de drivers heeft.
Het gaat over de audio en beeldscherm drivers

00.5 moreevolved

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij Toshiba kun je alleen voor de nieuwste modellen de drivers downloaden. Voor de oude moet je op het europese archief zijn, maar die link is zo belachelijk goed verstopt dat ik altijd een half uur aan het zoeken ben.

En dan ben ik zo geirriteerd dat ik de URL niet opschrijf, best suf eigenlijk :P

Met www.google.com en de termen 'toshiba 300cdt drivers' kwam ik wel al op deze pagina. Daar staan in ieder geval de geluidsdrivers.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02
Deze bedoel je denk ik: http://support.toshiba-tro.de/ :)

• 00.5
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

Topicstarter
@ fire69, daar staat mijn laptop niet tussen

Thnx :):)

[ Voor 73% gewijzigd door 00.5 op 02-12-2003 15:56 ]

00.5 moreevolved

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk dat met een beetje zoeken je dit ook wel kon vinden - verder toont er uit je topic start niet echt het soort initiatief wat we graag zien op GoT :)

Dit topic is gesloten.