Toon posts:

Formbuilder Developer 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,
Ik wou graag weten of iemand van jullie me kan vertellen of er ergens een soort van tutorial te vinden is voor formbuilder (developer 2000). Ik heb namelijk een kleine database in sql gemaakt en nou is het de bedoeling deze aan formbuilder te koppellen.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Het lijkt erop dat je Oracle Forms uit Developer/2000 bedoelt?
En dat wil je koppelen aan wat voor een database?

Developer/2000 is overigens een erg oud produkt, waarom wil je dat gebruiken?

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik inderdaad. Ik weet dat het een oud programma is maar helaas gebruiken we dit nog op school. Het is de bedoeling dat we een informatiesysteem voor een huisartspraktijk met deze progjes realiseren.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, had het niet helemaal goed gelezen. maar het moet gekoppeld worden aan een oracle database.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Who is John Galt?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als het voor school is , moet je toch wel een goed boek hebben?

Probeer anders eens op google!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad wel een boek van school. Alleen vind ik dit boek echt slecht. Er word wel uitgelegd hoe je bepaalde dingen doet maar er word bijvoorbeeld nauwelijks aangegeven waarom ik dat zou doen, als je begrijpt wat ik bedoel.

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
Aha,

Wederom een Saxion klant...

Zeker leerboek Oracle Developer 2000. Als je er een beetje in thuis bent dan is de help in developer en metalink je vriend.
metalink.oracle.com of otn.oracle.com voor technische ondersteuning en discussion forums van Oracle.

Suc6
Pagina: 1