Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
staat je speakersettings op 2 speaker
en dus geeft ie alleen geluid aan de speakers op de 'front' aansluiten. op 'rear' komt alleen geluid als je 4speakers of multispeakers instelt.
en dus geeft ie alleen geluid aan de speakers op de 'front' aansluiten. op 'rear' komt alleen geluid als je 4speakers of multispeakers instelt.
Nee, en de stekkertjes liggen ook allebei los..
Tuurlijk staat ie op multispeaker, je denkt toch niet dat ik helemaal krankzinnig ben.
Tuurlijk staat ie op multispeaker, je denkt toch niet dat ik helemaal krankzinnig ben.
Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
ach, ik ken mensen die denken dat hun monitor kapot is terwijl de stekker naar de videokaart dr gwoon uit ligt... probeer daar maar es achter te komen...Op vrijdag 08 december 2000 13:52 schreef HighLander het volgende:
Nee, en de stekkertjes liggen ook allebei los..
* Passenger gaat altijd uit van de meeste domme fouten, en daarna pas ingewikkeld doen!
en om nog ff bij de topic te blijven, heb geen idee voor je probleem....
ik herken je probleem wel, wat ik altijd doe is in de speaker selectie eerst terugzetten op 2 speakers, dan testje draaien en daarna weer op 4. Meestal pakt ie er dam weer 4 bij. Stom dattie soms z'n instellingen vergeet....
hg
7
hg
7
dat wisselen geprobeerd, no effect @ all....
ik klooi lekker verder.
ik klooi lekker verder.
Pagina: 1