Wou net spelen en als je een optie kiest bv, Auto onderdelen kopen dan kan je dmv ENTER deze optie kiezen. Sinds daarnet gaat het niet meer. Ook om naar vorige schermen te gaan dmv BACKSPACE lukt niet meer. Ik moet alles met de muis doen en dit is zwaar irritant aangezien dit veel meer tijd in beslag neemt. Weet iemand hoe deze issue ontstaan zou kunnen zijn? Ik heb geen enkele optie aangepast. En mijn toetsen zijn ook niet brak
want ze werken in windows.
Heb je de taalinstelling (van je toetsenbord misschien) al eens veranderd naar Amerikaans? En het spel/Windows even opnieuw opstarten kan het probleem ook verhelpen 
Wat je ook kan doen is, als je een toetsenbord hebt met van die multimedia toetsen erop, de drivers uninstalleren.
Wat je ook kan doen is, als je een toetsenbord hebt met van die multimedia toetsen erop, de drivers uninstalleren.
The devil is in the details.
Ik heb de taalinstelling nooit veranderd en windows herstarten of het spel herstarten bied geen uitkomstMaRc0 schreef op 02 december 2003 @ 14:51:
Heb je de taalinstelling (van je toetsenbord misschien) al eens veranderd naar Amerikaans? En het spel/Windows even opnieuw opstarten kan het probleem ook verhelpen
Het veranderen van je taalinstelling was meer als een voorstel bedoelt, probeer dat dus eens uit
The devil is in the details.
Veranderen van toetsen heeft geen effect gehad. weet iemand hier nu een oplossing voor?? Als ik online wil spelen en ik bekijk de statistics dan kan ik niet meer verder, normaal hoor je op enter te drukken maar aangezien nfs dat niet pakt moet ik ieders keer quit nemen. Word er gek van