Toon posts:

[WinXP] Alles installeren behalve winxp ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een computer die pas een nieuw moederbord en procc erin heeft
(elitegroup K7S5A PRO + Amd Athlon 1140 Mhz )

als ik windows Xp erop wil installeren blijft hij altijd hangen bij het begin van de installatie.

ik heb al meerdere windows Xp cd's geprobeerd maar dit werkt ook niet (ook heb ik 98 al willen upgraden naar XP dit ook zonder suc-6 :( )

ik zal even een foto maken van waar hij blijft hangen.

wie heeft hier een oplossing voor ? :)

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 23:10
Probeer eens op te starten van win98 disketten, partities verwijderen, weer opnieuw maken, formatteren en de cd koppieeren naar je harde schijf en vanaf je harde schijf de installatie uit te voeren, bij mij lukte dat namelijk wel

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

ik zal even een foto maken van waar hij blijft hangen.
Beschrijf anders even gewoon, net zo makkelijk en wel zo aardig voor en modemmers en mensen die dit later met de search vinden B)

Ik verplaats je vraag SA --> Software Algemeen.
Lees ondertussen Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en vooral dit even door :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Herstel - omdat je al vaker op de search bent gewezen: begin maar even een nieuw topic als je de standaardopties hebt geprobeerd, geef dan natuurlijk wel even in de nieuwe topicstart in WOS aan wat wat deed, scheelt ons weer dubbel werk doen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.