De oplossing zal vast heel simpel zijn, maar ik zit helemaal vast en kan door de bomen het bos niet meer zien.
Ik heb een soort functiepaneel waarop allemaal knoppen met functies worden aangeboden. In principe gebruiken al deze knoppen gewoon
'$PHP_SELF?bewerking=blaat'
Voor 2 knoppen (edit en close) moet een bestaande 'action' (is een entry) geselecteerd worden via een ddlb. Deze heb ik nu via een '<SELECT...' gemaakt. (logiesch lijkt me).
Wat is mijn probleem: Als ik op edit of close druk, wordt de info van de ddlb niet doorgegeven.
Wat heb ik geprobeerd: Als ik van de close en edit knoppen '<INPUT hidden...' met img properties maak, wordt de data van de ddlb wel doorgegeven, MAAR, dan worden allebei de close en edit waardes doorgegeven, en dus ook allebei uitgevoerd (eerst wordt uitgevoerd want die staat als eerste in de if loop die het opvangt)
Moet ik de ddlb nou anders opgeven, of moet ik iets aan m'n POST doen.
Ik wil overigens, geen extra checkboxes of radiobuttons oid.
kheb er even wat enters tussen gegooid, maar dit is dus 1 table row
ik heb de edit geschreven zoals ik de 'POST' methode had gemaakt
en de delete zoals ik de 'parse' (noem je dat zo?) methode had gemaakt.
Volgens mij is dit heel simpel maar ik verkeer een beetje in een blackout
Owja, het wordt dus gewoon opgevangen met een loopje
ps
Search uitgebreid geprobeerd
Ik heb een soort functiepaneel waarop allemaal knoppen met functies worden aangeboden. In principe gebruiken al deze knoppen gewoon
'$PHP_SELF?bewerking=blaat'
Voor 2 knoppen (edit en close) moet een bestaande 'action' (is een entry) geselecteerd worden via een ddlb. Deze heb ik nu via een '<SELECT...' gemaakt. (logiesch lijkt me).
Wat is mijn probleem: Als ik op edit of close druk, wordt de info van de ddlb niet doorgegeven.
Wat heb ik geprobeerd: Als ik van de close en edit knoppen '<INPUT hidden...' met img properties maak, wordt de data van de ddlb wel doorgegeven, MAAR, dan worden allebei de close en edit waardes doorgegeven, en dus ook allebei uitgevoerd (eerst wordt uitgevoerd want die staat als eerste in de if loop die het opvangt)
Moet ik de ddlb nou anders opgeven, of moet ik iets aan m'n POST doen.
Ik wil overigens, geen extra checkboxes of radiobuttons oid.
kheb er even wat enters tussen gegooid, maar dit is dus 1 table row
ik heb de edit geschreven zoals ik de 'POST' methode had gemaakt
en de delete zoals ik de 'parse' (noem je dat zo?) methode had gemaakt.
code:
1
2
3
4
5
6
| //ddlb <TD ALIGN=\"CENTER\"><SELECT NAME=\"SelectedActionId\">$ActionList</SELECT></TD> //edit <TD><INPUT TYPE=\"HIDDEN\" NAME=\"EditAction\" VALUE=\"$Id\"><INPUT TYPE=\"image\" SRC=\"edit.gif\" </TD> //close <TD><A HREF SRC=\"$PHP_SELF?CloseAction=$Id\">[img]\"close.gif\"></A><TD[/img] |
Volgens mij is dit heel simpel maar ik verkeer een beetje in een blackout
Owja, het wordt dus gewoon opgevangen met een loopje
code:
1
2
| if($EditAction) BlaatFunctie($EditAction,$SelectedActionId); elseif($CloseAction)NogEen($SelectedActionId); |
ps
Search uitgebreid geprobeerd
...gamen blijft leuk...