Ik heb hier onder m'n bureau een desktop model op z'n zijkant staan waardoor de cdrom drive op z'n zijkant staat (zeg maar z'n gleuf is vertikaal ;-) Nu wil ik er een cd brander in zetten, maar is dat wel verstandig voor het branden van cdtjes? Het is trouwens een plextor writer...
Ja hoor dit moet wel goed gaan, ik heb het zelf ook een poosje gehad. Je moet de cdtjes er alleen wat voorzichtiger indoen en eruit halen.
Anders moet je een speciale cdrom speler kopen die ervoor gemaakt is om op de zijkant te staan.
Anders moet je een speciale cdrom speler kopen die ervoor gemaakt is om op de zijkant te staan.
Geen probleem.
Wanbeleid is ook beleid.
Alle Plextor branders zijn voorzien van de mogelijkheid om verticaal gemonteerd te worden. Dus dat is geen probleem. Let wel dat de moderne PlexWriters enkel nog maar in één richting verticaal gemonteerd kunnen worden (doordat er nog maar aan één kant lipjes zitten in de tray). De 'Eject' toets moet dan bovenaan zitten.
Handig is het nochtans niet. Je kunt eigenlijk beter eens uitkijken naar een andere kast of de kast aanpassen indien mogelijk.
Handig is het nochtans niet. Je kunt eigenlijk beter eens uitkijken naar een andere kast of de kast aanpassen indien mogelijk.
Hier is op het werk en daar heb ik weinig invloed op wat er wordt aangeschaft...
Thanks Folks!
Thanks Folks!