Toon posts:

plex 12* of yamaha 16*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erg benieuwd welke bander beter is
Of de plextor 12*10*32 scsi
of de yamaha 16*10*40 scsi

De plex heeft 4 MB buffer en burnproof, maar de yamaha heeft 8 MB buffer en is iets sneller

Momenteel heb ik de plex 4*12 en kan dus geen cdrwtjes branden, bovendien maak ik gebruik van de software clonecd maar soms krijg ik de fout melding "media error"
geen buffer fouten of zo gewoon ineens.
Heb het met nonames gehad dus dan maar een philipsje er in en kijken wat hij doet maar ook een media error.
wet iemand hier iets op, kost me zo wel erg veel cd-onderzettertjes.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Plex is beter jah, het is jammer dat de Yamaha geen burn-proof heeft, want dat is een mooi feature... >:)

* Harmen heeft een Plextor 12/10/32A fikker met burn-proof en geen 1 cd gaat kapot.... *D

Whatever.

Verwijderd

Is leuk 16 speed burnen, maar heb jij ook cd-r's die 16 speed aankunnen en net zo duur zijn als schijfjes die 12x kunnen. En burnproof is toch wel zo heerlijk. En 6 minuten over een cd doen of 5 nou lekker belangrijk, dan zou ik voor de zekerheid gaan van burnproof.

Verwijderd

ja een plextor is denk ik wel beter
heb er zlef ook een en dat burn-proof is toch wel zeer fijn

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Plextor burnproof :9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

PLEXTOR ROELES ZWAAR....!!!.....:)

• JSK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 21:48

JSK

Thunder K8WE

For sure de plex, die 16x write speed van de yamaha is CAV, dus niet const. 16x (kijk eens op www.cdrinfo.com)

Specs Casemod

Verwijderd

Volgens mij kunnen alle cdrz wel 16x aan.. toen ik een 11 maanden geleden een 12x plex kocht waren er ook geen certified cdrz hiervoor toch werkten ze stuk vor stuk foutloos!

Verwijderd

wat heb je nou toch aan burnproof als je cd-tje in 5 min klaar is?
wat kan er gebeuren??
Pagina: 1