Ik heb een soortgelijk probleem als in [rml][ asp]Server.Execute[/rml]
Ik krijg ook een soortgelijke foutmelding:
In mijn code heb ik het volgende:
declareconst.asp is een door mij aangepaste adovbs.inc. Daarna wil ik dus dbconnopen.asp executen. In deze code staat het volgende:
Als ik
vervang door een INCLUDE file werkt het wel....
Wat gaat er mis? En is het soms niet mogelijk een variabele of object vanuit een ge-execute file te gebruiken in de asp file die hem aanroept?
Verder gaan alle Server.Executes in mijn pagina wel goed.... Ikke totaal niet snappe
Ik krijg ook een soortgelijke foutmelding:
ASP:
1
2
3
4
5
| ADODB.Recordset error '800a0bb9' Arguments are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another. /development/hpglobal/newdeal.asp, line 672 |
In mijn code heb ik het volgende:
ASP:
1
2
| Server.Execute(Application("rootfolder") & "includes/declareconst.asp")
Server.Execute(Application("rootfolder") & "includes/dbconnopen.asp") |
declareconst.asp is een door mij aangepaste adovbs.inc. Daarna wil ik dus dbconnopen.asp executen. In deze code staat het volgende:
ASP:
1
2
| Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") Conn.Open "Provider=SQLOLEDB; Data Source=mijnserver; Initial Catalog=mijndatabase; User ID=mijnusername; Password=mijnpassword" |
Als ik
ASP:
1
| Server.Execute(Application("rootfolder") & "includes/dbconnopen.asp") |
vervang door een INCLUDE file werkt het wel....
Wat gaat er mis? En is het soms niet mogelijk een variabele of object vanuit een ge-execute file te gebruiken in de asp file die hem aanroept?
Verder gaan alle Server.Executes in mijn pagina wel goed.... Ikke totaal niet snappe