Heb een barton xp 2500+, maar wil in combi maar draaien op 13 max.... zet ik hem hoger dan staat de proc snelheid op maar 700 mhz..... nieuwste bios erop maar helaas... iemand enig idee....
Sorry, maar hier kunnen we werkelijk niks mee. Je plempt hier enkel de CPU specificatie en louter een probleembeschrijving neer (ook nog in vage zinnetjes met een overschot aan puntjes). We kunnen ook niet uit je topicstart opmaken of je überhaupt maar iets hebt uitgezocht wat de oorzaak had kunnen zijn. Lees bijvoorbeeld de FAQ van dit subforum onder het kopje "Welke processors kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?" of de EPoX de XP2500+ eigenlijk wel ondersteunt, etcetera.
Lees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Lees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
[ Voor 17% gewijzigd door BalusC op 02-12-2003 10:31 ]
Dit topic is gesloten.
![]()