Toon posts:

[E700] Tellers op nul zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.888 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet het wachtwoord om de tellers op de Samsung E700 op nul te zetten. Ik wilde de tellers van de inkomende en uitgaande gesprekken op nul zetten, maar dan krijg je dat je een wachtwoord in moet voeren.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Mvg.
Fred

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vraagt die toevallig om pin2 ?

Die krijg je als het goed is van je provider. Tja, ik moest hem (kon) destijds bijkopen voor 5/10 euro ofzo. Mooi niet gedaan, zie later wel wat ik gebeld heb.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij gaat het om een fabriekscode. Ik weet namelijk van Nokia als je daar dat zou willen moest je altijd de code 12345 in voeren. want dat was de fabriekscode van Nokia.

Mvg.

Verwijderd

dan zou het toch in de handleiding moeten staan

Mvg.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 09:40 ]

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
@talle-: nee hoor, het PIN2 staat NIET in je handleiding. Deze is wel degelijk op te vragen bij de provider, en zelfs bij Nokia zelf. De standaard PIN2 is 12345 voor de Nokia (3310) zoals hierboven aangegeven.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

ow mijn fout dan

Verwijderd

pin2 wordt niet ondersteund door nederlandse netwerken- hier kun je namelijk je werkelijke telefoonkosten mee opvragen.
pin1 is toestelcode, bij samsung kan dat 4 x 0 zijn of 8 x 0 zijn, daarmee zet je je inkomende en uitgaande gesprekken op nul.
staat het niet in je bijgeleverde handleiding? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 10:32 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Er zijn verschillende codes die hier door elkaar worden gehaald.

PIN1: pincode van je simkaart, krijg je van de provider, meestal standaard 0000
PUK1: code om je pincode te resetten, krijg je van de provider, 8 cijfers
PIN2: pincode van je simkaart, om belkosten bij te houden en nummers te beperken,wordt niet ondersteund door Nederlandse providers
PUK2: code om PIN2 te resetten, niet nodig
toestelcode, beveiligingscode: code van het toestel, standaard 12345 (Nokia) 0000 (Sony Ericsson) 00000000 of 0000 (Samsung) gebruikt om toestel te resetten, gespreksduur op 0 te zetten, telefoonboek te wissen en meer
Dan zijn er nog meer codes, maar die worden nauwelijks gebruikt.

Je PIN2 kun je niet bij Nokia opvragen zoals genoemd, want die is aan de simkaart gekoppeld.
De standaard 12345 is de beveiligingscode, en die is dus wel op te vragen bij Nokia.
En PIN1 is ook niet hetzelfde als toestelcode.

[ Voor 17% gewijzigd door Canaria op 02-12-2003 11:30 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

ik moet inmiddels al puk2 invoeren...
zoveel keer verkeerd pin2 geprobeerd :(
Pagina: 1