Toon posts:

[Winxp] MSDART.dll

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik MDAC2.8 heb geinstalleerd op een winXP machine krijg ik na het starten van een applicatie die in visualbasec.NET 2003 is geschreven de volgende foutmelding:

The procedure entry point ??0CEXAutoBackupFile@@QAE@XZ could not be loaded in the dynamic link library MSDART.dll

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Op een hele boel andere PC's werkt het wel goed (Ook daar hebben we overal MDAC 2.8 op gezet, want dat moesten we doen anders zou het programma niet werken)
maar op sommige windows XP computers krijgen we dus deze fout, ook na het nog eens opnieuw installeren van MDAC 2.8

De applicatie maakt verbinding met een SQL server database

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> Software Algemeen.

Daarnaast:
Error "MSDART32.DLL" missing.

A). Reinstalling the program may not fix this problem. This is caused by Windows XP improperly naming the msdart dll file. Download (save) DARTFIX.BAT to your desktop and click on it. This will make a copy of MSDART.DLL and name it MSDART32.DLL. It will be placed in the Windows/System32 directory.
Oftewel maak een msdart32.dll aan als die niet bestaat :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 02 december 2003 @ 10:17:
Oftewel maak een msdart32.dll aan als die niet bestaat :)
Maar het probleem is juist dat hij wel bestaat.
Het lijkt mij meer een soort fout dat het een verkeerde versie is ofzo. Hij zoekt blijkbaar iets in de file MSDART.dll wat hij niet kan vinden.
Alleen raar genoeg werkt het op andere PC's dus weer wel.