GF3 Ti200 in windows geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:10

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ik heb dus al een tijdje deze kaart niet meer in gebruik om de volgende reden.
Ik deed op een dag mijn pc aan, hij boot gewoon en zodra hij windows wou starten was er geen beeld meer. De dingen die ik al geprobeerd had zijn; in veilige modus starten, dat hielp ook niks. Ik heb hem in 2 andere goed werkende pc's getest; ook niks. Dus ik denk dat er iets stuk is, maar wat?

-= Very annoying forum person =-

Verwijderd

Heb je deze al goed doorgelezen? Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kan zijn dat er misschien een oplossing bij zit. Ik zou zeggen test je geheugen op fouten met memtest, Reset je BIOS eens, test je videokaart in een andere systeem? Ik neem aan toen je je videokaart wilde instaleren hij opeens niet meer deed? Dan ligt het 80% aan je videokaart denk ik. :)

Om zeker van te zijn dat ie stuk is zet um in een andere systeem.

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:10

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 00:13:
Heb je deze al goed doorgelezen? Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kan zijn dat er misschien een oplossing bij zit. Ik zou zeggen test je geheugen op fouten met memtest, Reset je BIOS eens, test je videokaart in een andere systeem? Ik neem aan toen je je videokaart wilde instaleren hij opeens niet meer deed? Dan ligt het 80% aan je videokaart denk ik. :)

Om zeker van te zijn dat ie stuk is zet um in een andere systeem.
Wel even eerst goed mijn post lezen he. Dan had je gezien dat ik hem al in andere systemen heb getest, dus de videokaart is het probleem. Waarschijnlijk stuk, maar wat is de vraag.

-= Very annoying forum person =-