Toon posts:

Na plaatse FX5600 geen beeld meer op mediaplayer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik een nieuwe videokaart heb geplaatst heb ik geen beeld meer in mijn media player. Als ik Mpeg of AVI of WMV afspeel heb ik geen beeld. Gewoon zwart beeld en wel geluid. Ik heb geen TV op mijn kaart hangen.
(Ik weet dat met een TV je de uitgezonde beeld moet zetten op voorkeur TV of monitor. Dat kan ik dus niet kiezen en heb ik ook niets mee gedaan.)
Ik gebruik Media player 9 en kan m dus niet updaten. Er zit wat fout maar wat weet ik niet. Het is een ASUS V9560TD.
Weet iemand de oplossing?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
probeer es wat te veranderen aan de overlay instellingen (of 'overlapping' in het NL geloof ik). Ik denk dat dat niet goed staat.

Verwijderd

Welke driverversie / driverfabrikant draai je?
Ik draai momenteel op dezelfde kaart, en heb de laatste drivers van asus gedownload en deze werken echt helemaal toppie: ftp://ftp2.asus.com.tw/pu...eased_Drv/Win2KXP5216.zip.
Succes :>

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 02:18 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Wat voor kaart had je hiervoor? Heb je daarvan de drivers helemaal verwijderd d.m.v. een destroyer? Win Xp en 2000 vinden het eigenlijk niet zo lief als je dat zomaar doet. Vaak is het zelfs noodzakelijk om je systeem opnieuw te installeren om het weer voor elkaar te krijgen

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb t al gevonden. Het was (net zoals hier werd gezegt) een driver probleem. Na een update van de driver wekte alles weer. Ik had er eerst niet zo aan gedacht omdat ik aan neem dat een driver die bij de kaart zit toch perfect is meestal.
Voor spellen kan ik een driver update voor stellen maar voor een dom filmpje zou ik zeggen daat kun je toch de meest simpele driver voor gebruiken. 8)7

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 23:30:
Ik heb t al gevonden. Het was (net zoals hier werd gezegt) een driver probleem. Na een update van de driver wekte alles weer. Ik had er eerst niet zo aan gedacht omdat ik aan neem dat een driver die bij de kaart zit toch perfect is meestal.
Voor spellen kan ik een driver update voor stellen maar voor een dom filmpje zou ik zeggen daat kun je toch de meest simpele driver voor gebruiken. 8)7
Het is dan wel zo nuttig om erbij te vermelden welke driver je had die niet werkte en welke driver je later installeerde om het op te lossen.

Dan kunnen anderen hier ook de juiste conclusies uit trekken :)

Zou je die dus erbij kunnen vermelden?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is waar ook. Hier is de versie voor de gene die ook het probleem hebben. Versie 52.16 van win2000/XP NVIDIA.
Zal het de volgende keer erbij zetten. 8)7
Pagina: 1