ik heb gesearched maar vind alleen maar topics over dat de center nooit werkt in winamp enzo.. maar ik heb nog nergens gevonden over 'WAT NOU ALS IE HET NOOIT DOET' wat bij mij dus het geval is, ik duw dvdtje erin en alle 4 de speakertjes werken behalve de center
ik heb in windows en in audioHQ -> speakers op 5.1 gezet en die center blijft gewoon stil. Maargoed ik weet niet hoe ik dit fix, ik weet onderhand wel dat die setjes van creative enzo brak zijn maar dat is niet de point.
iemand nog suggesties? ik zou echt niet weten waarom die center het ook niet doet in movie mode.. de speaker zelf doet het wel (heb even getest door in andere uitgang te doen)
bij die audioHQ stuff zit ook zon test, ook hier doet mn center niks
ik heb in windows en in audioHQ -> speakers op 5.1 gezet en die center blijft gewoon stil. Maargoed ik weet niet hoe ik dit fix, ik weet onderhand wel dat die setjes van creative enzo brak zijn maar dat is niet de point.
iemand nog suggesties? ik zou echt niet weten waarom die center het ook niet doet in movie mode.. de speaker zelf doet het wel (heb even getest door in andere uitgang te doen)
bij die audioHQ stuff zit ook zon test, ook hier doet mn center niks
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 23:32 ]
zit niet zo decoder bij, en bij een value uitvoering zit er naar mijn weten geen spdif aansluiting op de kaart