Toon posts:

[XP] Autohide startbalk werkt niet meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vroegah :P , deed windows netjes het verbergen van m'n startbalk, nu blijkbaar niet meer, ik kan dus niet meer fatsoenlijk werken met psp 8 omdat de startbalk in de weg zit, en wil ook niet meer weg. Wat ik geprobeerd heb is eerst disablen, apply-en, en daarna weer enablen, dat werkt, maar zodra die weer automatisch omlaag moet, weigert 'ie :(

Ik heb de search gebruikt op autohide+startbalk, maar geen resultaat.

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Vaag probleem , maar mss werkt er software op de achtergrond dat dit belemmerd. Maak anders eens een nieuwe gebruikters-account aan en kijk dan of het daar wel werkt

Verwijderd

Topicstarter
er zijn zoveel progs geinstalleerd op mijn naam, dat ik alles weer mag gaan herinstalleren om het weer aan de praat te krijgen,, nee... ander id?

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Nee , die andere account dient om te testen of het aan je windows-installatie lig of aan bep. software. Mag je er nadien gerust terug afgooien van me hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb een account gemaakt, maar ik kon niet voor de optie "switch user" kiezen, why weet ik niet, ik kan op het moment niet afloggen omdat er apps draaien die moeten draaien, tevens het kiezen van Computer administrator of Limited user schijnt niet te helpen om toch voor switch user te kiezen, heb btw XP pro / sp1.

Het enigste wat ik vandaag geinstalleerd heb was adaware Pro.

Verwijderd

Topicstarter
vreemd, ik kreeg een willekeurige Explorer.exe chrash en alles werkt weer naar behoren.
Pagina: 1