Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Zodra een game met DirectX werkt, kan je meestal niets meer zien op je tweede scherm. Daarvoor hoef je het dus niet te doen.
Persoonlijk vind ik schermoppervlakte belangrijker dan 1 groot scherm.
2x 19" CRT is veel prettiger dan 1x 21" CRT.
Datzelfde geldt ook voor een TFT, maar daar heb ik geen geld voor over.
ALs je de performance wilt weten dan moet je gewoon even Google of T.net raadplegen want praktishc elk scherm wordt wel gereviewd mbt refreshrates en andere timings.
Persoonlijk vind ik schermoppervlakte belangrijker dan 1 groot scherm.
2x 19" CRT is veel prettiger dan 1x 21" CRT.
Datzelfde geldt ook voor een TFT, maar daar heb ik geen geld voor over.
ALs je de performance wilt weten dan moet je gewoon even Google of T.net raadplegen want praktishc elk scherm wordt wel gereviewd mbt refreshrates en andere timings.
Senile! Senile Oekaki
patser 
ikke heb ook 2 iilyama , maar dan wel de 430
werkt prima en echt lekker!
nooit een groter lcd/crt gehad dus kan daar niet over oordelen
ikke heb ook 2 iilyama , maar dan wel de 430
werkt prima en echt lekker!
nooit een groter lcd/crt gehad dus kan daar niet over oordelen
De C480T is heel geschikt voor films, maar voor pc-gebruik kan ik hem niet aanraden. Beeldkwaliteit is gewoon niet van hetzelfde niveau (ofwel: veel slechter)als van bijvoorbeeld de E431S.
Ik denk dat ik maar af zie van die C480T
Zijn er nog meer mensen met twee tft schermen op 1 systeem
, en wat zijn jullie ervaringen hiermee
Voor en nadelen a.u.b.
Zijn er nog meer mensen met twee tft schermen op 1 systeem
Voor en nadelen a.u.b.
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Groot voordeel van 2 LCD's (met name de Iiyama ProLite 431S die een lekker dunne rand om het scherm heeft) is dat je de schermen dicht naast elkaar kan zetten en het beeld dan niet erg storend in 2-en wordt gedeeld, waardoor je de illusie creeert van 1 heel groot beeld.
Pagina: 1