Ik zet mijn computer aan en hij blijft "hangen" (dit gebeurt trouwens alleen maar wanneer hij "koud" is. Met andere woorden: Wanneer ik 'm een aantal uren niet heb gebruikt).
Wanneer ik nu reboot, kom ik weer wat verder. Uiteindelijk, na 5 tot 10 keer reboten ben ik aangekomen op het bureaublad van windows XP en heb ik nergens last meer van. Alles werkt gewoon.
Soms komt het ook voor dat ik bij de eerste start de melding krijg: ADC karten fehler. Dit krijg ik niet in beeld, maar krijg ik te horen (lijkt mij een Duitse melding ?!?!)
Ik kan de computer, eenmaal aangekomen op het bureaublad, nu ook gewoon weer uitzetten en opnieuw opstarten. Dan loopt hij door, zonder problemen.
In apparaatbeheer kom ik geen conflicten tegen, de laatste drivers zijn geïinstalleerd, de twee harde schijven zitten op de goede IDE's, master en slave settings zijn O.K. en ik heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt.
Wel kan ik zeggen dat ik pas sinds kort XP heb geïnstalleerd en een DVD brander (Pioneer 106) heb ingebouwd. Ik weet niet meer zeker of de problemen zijn begonnen door de installaties.
Nog effe en ik gooi 'm het raam uit.......
Wie kan mij helpen ????