Toon posts:

Modpoints??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ gelezen over de modpoints maar ik snap nog steeds niet echt wat nou precies t nut is en waarom je ze zou moeten gebruiken. Kan iemand mij dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb je de Moderatie FAQ op de FP gelezen of de TMF FAQ? In eerstgenoemde staat het erg helder uitgelegd - beter zou ik het niet kunnen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 21:07:
Ik heb de FAQ gelezen over de modpoints maar ik snap nog steeds niet echt wat nou precies t nut is en waarom je ze zou moeten gebruiken. Kan iemand mij dit uitleggen?
Je MOET ze ook niet gebruiken, het is geheel vrijwillig.

Echter als je ze gebruikt, kun jij de waarde aan een post geven die JIJ goed vind. zo worden alle slechte reacties weggefilterd aan de hand van jou instellingen (niveau 0, 1 enz enz).

het wordt dan dus voor jezelf makkelijker lezen, en de mensen die goed gewaardeerd worden krijgen een egokickje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

offtopic:
Hawks je ondertitel sig is evil :P

[ Voor 45% gewijzigd door Remy op 01-12-2003 23:15 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 23:11:
[...]

Je MOET ze ook niet gebruiken, het is geheel vrijwillig.

Echter als je ze gebruikt, kun jij de waarde aan een post geven die JIJ goed vind. zo worden alle slechte reacties weggefilterd aan de hand van jou instellingen (niveau 0, 1 enz enz).

het wordt dan dus voor jezelf makkelijker lezen, en de mensen die goed gewaardeerd worden krijgen een egokickje :P
Okay, bedankt, maaruh, worden posts die slecht worden gemod echt gelijk als "hidden" gezegt of duurt dat ff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:51:
[...]

Okay, bedankt, maaruh, worden posts die slecht worden gemod echt gelijk als "hidden" gezegt of duurt dat ff?
dat hangt van de instelling van de gebruiker af. standaard is dat 'toon geen reacties met score <1', je kan dit zelf in je prefs instellen. Echter, omdat het gros van de gebruikers toch 0 en -1 niet ziet, zijn dat handige tags om te gebruiken voor minder zinnige reacties en trolls/flames

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17090/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door G33rt op 02-12-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dat hangt er van af hoe mensen naar de reacties kijken. Je kan boven de reacties kiezen op welk niveau je wilt zitten, op niveau -1 zie je alle reacties, en op niveau 1 zie je alle reacties die een score van 1 of hoger hebben, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
:* Rafe >:)
Pagina: 1