Webcam mod's

Pagina: 1
Acties:

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Hi,

Na de nodige casemode ideen enzo... weer een nieuw ideetje.
Waarschijnlijk ben ik de enige die op het idee komt om zijn webcam te modden maar toch ;)

Anayway .. ik heb alweer een tijdje mijn Philips USB webcam ontmanteld (1 van de eerste .. dat varkentje) omdat ik hem te groot vond. Het rode LEDje zwart geschilderd (idereen dacht dat een rood lampje voor recording stond, zwaar irri).
Dus had ik een heel leuk klein WebCametje via USB dat uit 2 printplaatjes bestond.

Totdat ik laatst bij de Kwantum een dummy beveiligingscamera zag voor 30,-
Gister dus toch uiteindelijk gehaald en opengeschroefd.
Er is plaats voor en een dezer dagen ga ik hem daar dus inbouwen. De dummy lijkt net echt , en kun je ook aan de muur schroeven.
Ook zit er een rood knipperend LEDje in.
Dus camera erin bouwen, aan de muur in het serverhok op zolder schroeven en klaar is koffie :)

Nog meer tweakers met dit soort wazige mods?

GRtZ
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Ja eigenlijk wel... bv: Koffiezet apparaat met floppy drive, maar dat ging fout toen iemand er koffie mee probeerde te zetten |:(

Computer naakt (dus helemaal geen kast) aan de muur, dat vond ik wel de leukste en een zeer goede koeling vooral in de winter. Alleen kon hij niet zo goed tegen mensen die graag overal aan zitten :( grrrr... was een p90@150 in de winter ('k heb ook @166 geprobeerd maar dan ging hij piepen.. net een muis maar dan anders en P90@133 in de (warme) zomer. M'n kamer zat toen direct onder een niet of nauwelijks geisoleert dak. 'k Heb de proc nog ergens... is een beetje zwart geworden in de loop der tijd. Maar hij deed het nog wel toen die proc m'n archief in ging :). Zal kijken of ik er een foto van heb (systeem aan de muur). Oja als je ook je systeem aan de muur wil hangen "naakt", zet je radio en tv uit... die doen het zeer slecht als de "PC" aanstaat:( of je moet van ruis houden netuurlijk :7

Nog meer mensen die een beetje mod gestoord zijn ;)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

hehe is wel lastig om er een plaatje van te maken, ik bedoel met je webcam je webcam filmen..
net zoiets als de binnenkant van je stofzuiger willen schoonzuigen..|:(

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Op vrijdag 08 december 2000 13:38 schreef freddifish het volgende:
hehe is wel lastig om er een plaatje van te maken, ik bedoel met je webcam je webcam filmen..
Spiegel ?

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
Op vrijdag 08 december 2000 13:38 schreef freddifish het volgende:
dr zit toch een slang aan? :P

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Probeer dat maar eens dan ! >:)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Alstie af is zal ik er met de digicam een plaatje van maken :)

Tja .. mod gestoord. Ik heb nog nix af eigenlijk maar de projectjes waar ik mee bezig ben of die in mijn hoofd zitten:

- WerkPC die in miditower zit ombouwen naar volledig plexiglas tower. Goed koeleing uiteraard (Alpha met y-tech, 2*80mm en 2*120mm en een handje P1 fannetjes voor HD en chipset koeling. Uiteraard 2 voedingen erin.

-Huidige WinNTTSE server die in miditower zit ombouwen naar een vierkante houten kist. Kist beschilderen in logo kleuren, met een plexiglas boven kant en van die handgrepen. Uiteraard weer koeling. In ieder geval moet ik dan meteen ff m'n Golden Orb om-modden zodattie op de proc past (niet goed opgelet bij bestellen)

- Novell servertje in gelijke houte kist bouwen en rood schilderen met wit logo. Idem plexi glas en handvaten.

- Atache koffer ombouwen tot portable PC. Bijna klaar, moet alleen nog de HD goed zien te bevstigen.

- Framepje bouwen van hout en allminium voor apparaten in een 19" kast zodat de MAU's en hubjes erin kunnen.

- En nauurlijk de webcam in de dummy bouwen

Zal wel weer een jaarplan worden, maar zodra alles af is . . . :Y)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Poeh hee... dat je daar allemaal tijd voor hebt... maar die webcam mod is wel wreed.

:z
Pagina: 1