[Winamp 5]Playlists importeren en weergave MP3-bestandsnamen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 vraagjes mbt Winamp 5:

-Hoe kan je verschillende playlists tegelijk importeren in je Media Library? Ik heb er enkele tientallen en zou ze allemaal willen zetten onder 'Playlists' in de Media Library zodat je links de playlists hebt en rechts de inhoud ervan, dus zonder eerst manueel een playlist aan te maken en ze dan te importeren (is nogal een gekkenwerk voor zo veel playlists)

-Ik heb ook nog het probleem dat het pad van mijn MP3's in de Playlist Editor wordt weergegeven terwijl ik alleen de bestandsnaam wil.

Ik heb zelf al gezocht op het eerste maar denk dat Winamp het (nog) niet ondersteunt. Voor het tweede heb ik bij alle input-plugins de weergave aangepast zodanig dat ik alleen de bestandsnaam zou moeten zien ('%filename%' of '%7' typen en 'read ID3-tags for titles' uitgevinkt, maar tevergeefs).

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
- Alle playlist selecteren met control in Windows Explorer en dna openen om het vervolgens weer op te slaan als 1 grote playlist al geprobeerd?

- WinAmp neemt standaard de ID3 tag ja. Dat kun je uitzetten. en ik zie net dat dat niet werkt, maar dat heb je met een bèta. Misschien teruggaan naar 3 of 2?

[ Voor 12% gewijzigd door sdomburg op 01-12-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 01 december 2003 @ 20:51:
- Alle playlist selecteren met control in Windows Explorer en dna openen om het vervolgens weer op te slaan als 1 grote playlist al geprobeerd?
Ja, maar dan worden alle MP3's uit de playlists geopend in de Playlist Editor en dat zijn er te veel om het overzicht te bewaren.
- WinAmp neemt standaard de ID3 tag ja. Dat kun je uitzetten. en ik zie net dat dat niet werkt, maar dat heb je met een bèta. Misschien teruggaan naar 3 of 2?
Ik heb het net gevonden, je moet bij preferences/titles de optie 'use advanced title formatting when possible' uitvinken. Bij %title% gaf hij niet alleen de titel, maar dus ook het pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 21:26:
[...]

Ja, maar dan worden alle MP3's uit de playlists geopend in de Playlist Editor en dat zijn er te veel om het overzicht te bewaren.

[...]

Ik heb het net gevonden, je moet bij preferences/titles de optie 'use advanced title formatting when possible' uitvinken. Bij %title% gaf hij niet alleen de titel, maar dus ook het pad.
Maak een folder aan met snelkoppelingen naar alle playlists?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 01 december 2003 @ 22:14:
[...]

Maak een folder aan met snelkoppelingen naar alle playlists?
Ja, dat heb ik gedaan, maar wanneer de playlists in Winamp zelf staan werkt het net iets makkelijker... Maar goed, ik hou me er wel eens mee bezig.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 02:16 ]