Hansol tft 19" (probleem!)

Pagina: 1
Acties:

• nastydog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 08:19
Hallo ik werd net door mijn zwager gebeld, die heeft gisteren op de hcc een Hansol 19" TFT scherm gekocht nou heeft tie 'm aangesloten en starte zijn pc op maar kreeg direct de melding out of range!
Hij heeft al geprobeerd zijn resolutie en zijn herz aan te passen maar het mag allemaal niet helpen.
Hij krijgt niet eens zijn bios te zien dus je begrijpt dat tie dan ook niet in zijn veilige modus kan komen!

Weet iemand of heeft iemand een oplossing hiervoor!

Alvast bedankt! (namens mijn zwager) ;)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kan hij niet gewoon bij de leverancier terecht?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Begin eens met het geven van veel meer info. Welke monitor precies, aan watvoor een pc hangt die monitor precies? En wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen (GoT is namelijk geen helpdesk..)?

• nastydog
Niet om deze tijd!!!!

Maar bedankt voor je reactie! :'(

• nastydog
Het gaat om een Hansol TFT 19" - type : H950
Pentium 4 - 2,4 Mhz
Geheugen 256 MB Rimm
Videokaart - ATI Radeon 7200
Os - Me

Ik hoop je voldoende info gegeven te hebben over de pc!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En nu nog wat je zelf al geprobeerd hebt (het belangrijkste eigenlijk)..

Verwijderd

nastydog schreef op 01 december 2003 @ 20:34:
Hallo ik werd net door mijn zwager gebeld, die heeft gisteren op de hcc een Hansol 19" TFT scherm gekocht nou heeft tie 'm aangesloten en starte zijn pc op maar kreeg direct de melding out of range!
Hij heeft al geprobeerd zijn resolutie en zijn herz aan te passen maar het mag allemaal niet helpen.
Hij krijgt niet eens zijn bios te zien dus je begrijpt dat tie dan ook niet in zijn veilige modus kan komen!

Weet iemand of heeft iemand een oplossing hiervoor!

Alvast bedankt! (namens mijn zwager) ;)
Helemaal zonder beeld, zelfs niet in de bios je frequentie aanpassen? das toch knap, hoe heeft ie dat geprobeerd.
Heeft hij er ook een goede kabel bij gekocht?, out of range betekend toch echt dat de frequentie of resolutie te hoog is voor zo'n scherm zou 1024x768 op 60-75HZ moeten draaien. Aangezien de melding niet "no signal input" is (geen kabeltje bijv aangesloten), zou ik eens een andere videokabel proberen, of de huidge eraf te halen, eens lekker recht trekken en er weer op zetten. Je kunt de TFT natuurlijk ook eens aan een ander systeempje hangen.
Pagina: 1