Geachte lezers,
Ik heb een netware 6 server en had (heb) problemen met het zwevend profiel.
In een microsoft artikel las ik dat dit probleem te maken had met het groepsbeleid en wel "Computer configuratie" - "beheerssjablonen" - "Systeem" - "Aanmelden" "De toegangsmachigingen tot mappen van zwevende profielen niet controleren", Je moet deze policy inschakelen om de zwevende profielen te laden.
Zo gezegd zo gedaan en ja hoor
de eerste keer ging alles goed totdat ik het systeem gereboot diende te worden.... en wat bleek de grouppolicy was weer terug bij het oude.. 
Ik heb ook al lokaal ingelogd als administrator en gpedit.msc gedraaid daarna systeem gereboot en het was weer het zelfde liedje
Heeft iemand een oplossing voor dit vraagstuk
Ik heb een netware 6 server en had (heb) problemen met het zwevend profiel.
In een microsoft artikel las ik dat dit probleem te maken had met het groepsbeleid en wel "Computer configuratie" - "beheerssjablonen" - "Systeem" - "Aanmelden" "De toegangsmachigingen tot mappen van zwevende profielen niet controleren", Je moet deze policy inschakelen om de zwevende profielen te laden.
Zo gezegd zo gedaan en ja hoor
Ik heb ook al lokaal ingelogd als administrator en gpedit.msc gedraaid daarna systeem gereboot en het was weer het zelfde liedje
Heeft iemand een oplossing voor dit vraagstuk