Toon posts:

voldoet notebook Aspire 2001 aan mijn eisen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Check even http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1940 om de spec. van deze laptop te weten. De "freakz" onder jullie zullen deze Aspire meteen koppelen aan een krachtige Centrino met daarbovenop een geweldige Mobile ATI Radeon 9200.
Voldoet hij wel aan mijn volgende eisen, want heb zelf weinig verstand van laptops.
- Hij moet moeiteloos zware programma's zoals Photoshop, Flash, Dreamweaver aankunnen.
- Ook de zwaardere spelletjes lopen lekker vlot. (bv. Command & Conquer Generals, waarbij er minimaal 800MHz op PIII en een graf.kaart van 32MB moet zijn) Het moet niet in 1280x1024 pix. en een 80fps zijn maar hij mag toch nie zitte schokken..)

Een multimedianotebook die al bij al nog licht is en een lange uithoudingsvermogen heeft!?

Kan hij dat?

Wat vinden jullie in het algemeen van deze Aspire 2001?

thx a lot _/-\o_

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Genoemde programma's zullen best goed draaien hoor...

En een spel als Generals kan je in 1024*768 en detailniveau in het midden ook wel goed doen.

En notebooks gebaseerd op het Centrino concept zijn idd licht en zuinig. Alhoewel dit notebook al een beetje buitenbeentje is met de 9200 erbij...

Onderbouwing voor de prestatie van C&C:G:
Ik heb zelf een PIV 1.6 laptop met Radeon 7500 64MB Mobile. Daar draait C&C:G net aan goed als ik 1024 en laag detail instel...

offtopic:
Heej, Turkish, je hebt een bijna vergelijkbare notebook... Alleen andere OEM'ert

[ Voor 13% gewijzigd door Voutloos op 01-12-2003 20:35 ]

{signature}

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Zoek gewoon wat op internet en kijk of je een review van notebooks met jouw specs (zoveel schelen die dingen nu ook weer niet) en kijk of je daarmee kan leven ;)

C&C draait ook op mijn Radeon 7500 met 32MB in combi met een PIV mobile 1,6 met 384 MB, dus daar zou ik me maar geen zorgen om maken ;)

Bovendien heb je niet zo heel erg veel nodig voor die Macromedia tools en Photoshop gaat ook prima.

[ Voor 52% gewijzigd door Turkish op 01-12-2003 20:32 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'