OK, ik weet dat het inmiddels ruimschoots gedaan is, maar ik vind toch dat de meeste koffermods zijn van gewoon uitzagen en apparatuur achter de gaten. Ik heb toch geprobeerd er iets meer van te maken. Bovendien ben ik erg nieuwsgierig naar reakties..
Ik heb 3 kasten gesloopt, 1 Compaq Deskpro EP voor bodemplaat + zijkant en de LEDS, een AT kast voor het CDROM gedeelte en de schakelaars en een Compaq Deskpro 2000 voor het HDD rekje.. Verder een geinige 'centrifugaalfan' uit een oude server met noisekiller erop (wat een herrie anders!). Ach, het werd toch de container ingesmeten..
Hier een paar pics:
Ik heb nog geen idee wat ik over het gaatje moet doen...
Specs zijn niet zo bijzonder maar ik kan er nog genoeg mee..
Asus A7V-E met Athlon 1000 @ 1150
512 mb 133
160 Gb Maxtor Diamondmax plus 9 (8mb)
Geforce 2 mx400
Ik heb 3 kasten gesloopt, 1 Compaq Deskpro EP voor bodemplaat + zijkant en de LEDS, een AT kast voor het CDROM gedeelte en de schakelaars en een Compaq Deskpro 2000 voor het HDD rekje.. Verder een geinige 'centrifugaalfan' uit een oude server met noisekiller erop (wat een herrie anders!). Ach, het werd toch de container ingesmeten..
Hier een paar pics:
| Koffermod Marlibica | ||
Ik heb nog geen idee wat ik over het gaatje moet doen...
Specs zijn niet zo bijzonder maar ik kan er nog genoeg mee..
Asus A7V-E met Athlon 1000 @ 1150
512 mb 133
160 Gb Maxtor Diamondmax plus 9 (8mb)
Geforce 2 mx400
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 21:51 . Reden: modedit: thumbs van hulpvaardige mede-users naar TS verplaatst ]
Sign here against sigs