Toon posts:

[java] stoppen van mplayer2.exe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een java applicatie gemaakt die een programma kan starten met de volgende methode

Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
//aanroep
runFile("D:\\Program Files\\Windows Media Player\\mplayer2.exe  /fullscreen /Play c:\\test1.mpg");

public void runFile(String filename) {
      try {
        Process winHelp = Runtime.getRuntime().exec(filename);
      }
      catch (Exception f) {
        System.out.println(f.toString());
      }
  }

dit werkt prima, maar als de mediaplayer klaar is moet hij automatisch afgesloten worden weet iemand hoe ik dat kan oplossen (of bijvoorbeeld na een bepaalde tijd (ik weet hoe lang de mediaplayer bezig is))

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien je toch een MS only applicatie aan het bouwen bent kun je toch een call doen naar de kill.exe applicatie met de naam mplayer.exe ?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

je het is inderdaad een applicatie voor eenmalig gebruik en het hoeft maar eenmalig te werken bij een demonstratie op een windowsbak...

maar het blijkt te zijn dat als ik mijn methode op de volgende manier aanroep hij automatisch afsluit als de film klaar is
Java:
1
runFile("D:\\Program Files\\Windows Media Player\\mplayer2.exe  /close /fullscreen /Play c:\\test1.mpg"); 

maar toch bedankt voor de moeite

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm wellicht een idee om dan de volgende keer nog 10 minuutjes langer na te denken voordat je een topic opent :? Maar mooi dat het is opgelost :+

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate