Hoi allen,
Ik heb de search vele malen gebruikt, maar ik zie door de bomen het bos ...
Via mn werk heb ik de mogelijkheid om adsl te nemen, en dit in een soort pc-prive jasje te gieten (abbonement betalen van je bruto salaris). Ik ben dus op zoek gegaan naar het abbonement wat bij mij het beste past, maar ik kom er niet uit.
De volgende eisen/wensen heb ik:
1. Ik woon in een dorp waar alleen KPN een optie is, geen BBNED of Deamon enz.
2. Ik wil graag een upload van min. 512kb en een down van min. 2048kb
3. Ik wil een vast ip-adres (geen adres in de private range zoals 10.x.x.x)
4. Mijn modem moet niet routeren (NAT) maar gewoon bridgen. Ik wil namelijk een real ip op mijn linux server.
5. Ik wil de mogelijkheid om een webserver 24/7 te mogen draaien.
6. Het liefst geen datalimiet, eventueel fair-use...
Ik ben namenlijk een beetje "bang" dat vele providers die een vast ip adres beloven, deze toch toewijzen mbv DHCP (DAT WIL IK DUS BESLIST NIET) en dat dat vast ip-adres een 10.0.0.38 adres is.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik heb de search vele malen gebruikt, maar ik zie door de bomen het bos ...
Via mn werk heb ik de mogelijkheid om adsl te nemen, en dit in een soort pc-prive jasje te gieten (abbonement betalen van je bruto salaris). Ik ben dus op zoek gegaan naar het abbonement wat bij mij het beste past, maar ik kom er niet uit.
De volgende eisen/wensen heb ik:
1. Ik woon in een dorp waar alleen KPN een optie is, geen BBNED of Deamon enz.
2. Ik wil graag een upload van min. 512kb en een down van min. 2048kb
3. Ik wil een vast ip-adres (geen adres in de private range zoals 10.x.x.x)
4. Mijn modem moet niet routeren (NAT) maar gewoon bridgen. Ik wil namelijk een real ip op mijn linux server.
5. Ik wil de mogelijkheid om een webserver 24/7 te mogen draaien.
6. Het liefst geen datalimiet, eventueel fair-use...
Ik ben namenlijk een beetje "bang" dat vele providers die een vast ip adres beloven, deze toch toewijzen mbv DHCP (DAT WIL IK DUS BESLIST NIET) en dat dat vast ip-adres een 10.0.0.38 adres is.
Alvast bedankt voor jullie reacties.