Xvid Mediaplayer Pins not connected

Pagina: 1
Acties:

• -LS-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:27

-LS-

Happy as a pig in shit

Topicstarter
Ik heb net een Xvid gedownload, denk deze even te kunnen kijken, maar helaas.

Windows Mediaplayer 9 geeft de volgende foutmelding:

-The operation cannot be performed because the pins are not connected-

Additional information van de MS website is er niet voor dit probleem.

Betreft een Xvid met los daarbij wat subtitles. Nog niet eerder problemen gehad met afspelen van Xvid´s.

Geinstalleerd Codec Pack: SLD Codec Pack 1.4
Daarnaast nog de nieuwste Xvid Codec (Koepi, moet de beste zijn volgens de search) geinstalleerd.

Op de achtergrond speelt de film wel, maar zonder geluid. Zodra ik de foutmelding wegklik, sluit WMP.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:21
http://www.xvid.nl die codec die je daar kunt downloade werkt bij mij perfect, en ik heb ook weleens gezeik gehad met zon ding maar toen heb ik ff me computer geformateerd en dat als eerste geinstalleerd en dan werkt t altijd

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:17

Shuriken

Life is all about priorities

Is het geen filmpje met AC3 geluid? want dan zul je daar ook nog een codec voor moeten installeren.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• -LS-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:27

-LS-

Happy as a pig in shit

Topicstarter
Nou, filmpje doet het nu prima. Gisteravond nog lang bezig geweest. Allerlei instellingen geprobeerd, maar dat mocht allemaal niet veel helpen.

Uiteindelijk wilde bijna geen enkele divx of xvid meer afspelen, terwijl het probleem eerst alleen bij 1 film optrad. Alle codecs en shit verwijderd, SLD Codec pack weer opnieuw geïnstalleerd, zodat ik in ieder geval mijn favo serie weer kon zien (moet elke avond toch minstens 1 startrek aflevering zien).

En warempel, ook die laatste film wilde afspelen. Geen idee wat het nu geweest is, ben ik ieder geval blij dat alles weer werkt.