Toon posts:

internet loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn internet loopt vast en mijn provider zegt dat dit door download programma's komt. ik heb deze verwijderd maar nu is de kans groot dat mijn registers zijn aangepast. weet iemand hoe je deze dingen kan verwijderen uit je reg. De programma's die ik eraf hebt gegooid zijn kazaa en dc++

tnx

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ook al gescand met antivirus software en Adaware en/of een ander daaroplijkend progje gerund :?

Wat heb je in je achtergrond processen draaien, wat heb je zelf verder gedaan dan bovenstaande derafgesmeten :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 07:34
welk gedeelte van internet zit je op, hier in nederland doet internet het prima nog :+

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zie ^^, maar je internet loopt vast :? Neem aan dat je Internet Explorer bedoelt? ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook de virus scanner laten draaien en eraf gegooid en ad aware heb ik ook gedraaid.

Ik zal wat duidelijker proberen te zijn over het probleem. Mijn verbinding wordt als het ware gewoon geblokkeerd. dit kan na 5 min zijn of na 2 uur. casema com 21 modem en hierbij gaat het lampje branden die uitgaande gegevens weergeeft dit lampje gaat knipperen.

Na opstarten van computer doet internet het weer en dan loopt ie weer vast na verloop van tijd!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:48

maontje

better off Playing

Lijkt wel alsof er iemand je ip aan het gebruiken is. ikzou je modem eens uit zetten en dan naar isp bellen, en vragen of ze je wel kunnen bereiken. Als dat zo is zit er iemand op jouw ip te inetten.

Have fun

[ Voor 15% gewijzigd door maontje op 02-12-2003 02:33 ]

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Pagina: 1