uitval adsl-verbinding en niet meer kunnen inloggen

Pagina: 1
Acties:

• Pino!
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01-2018
Direct ná het opstarten van mijn PC geschied mijn aanmelding automatisch van mijn adsl verbinding (KPN-xs4all-basic)
Al na een paar minuten valt de verbinding weg en kan ik ook twee minuten NIET inloggen:

verbinding maken met 10.0.0.138 pc1

staat er dan iedere keer.... en er gebeurt verder nix.
Na één à twee minuten kan ik weer inloggen en valt de verbinding meestal wederom na een paar minuten uit...
Dit gebeurt hooguit drie keer en dan blijft de verbinding een hele avond OK.

Enig idee iemand... de search en FAQ heb ik uiteraard al geraadpleegd!!
Helpdesk xs4all en KPN kunnen er nix van zeggen.
Dit is recente problematiek; geen recente hardware wijzigingen, wel diverse softwareinstallaties en deinstallaties.

Windows XP-pro service pack 1; AMD 2000+; 512 MB Asus A7V8x; Alcatel Home; ethernet adapter Realtek RTL8139; Firewall Zone Alarm Pro; McAfee VShield

[ Voor 30% gewijzigd door Pino! op 01-12-2003 20:44 ]

De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Dit is weer eens een typisch voorbeeld van te weinig info verstrekken. Ik verwacht dus ook dat dit topic binnen no time gesloten word als er niet vliegens vlug meer info verstrekt word met betrekking tot modem type, OS.

ps, heb je je pc op virussen gechecked, heb je al met de XS4ALL/KPN helpdesk gebeld? Heb je alles volgens het boekje ingesteld of de instellingen nog eens nagelopen? Gebeurd dit sinds kort of is dit al vanaf het begin zo?

[ Voor 19% gewijzigd door jules op 01-12-2003 18:27 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit is iets wat de helpdesk van kpn moet oplossen. Probeer even of het met een ander modem en/of een andere PC ook gebeurt en vertel de KPN dat. Zorg dat je iemand aan de lijn krijgt die deze storing bij de storingsdienst kan melden, zorg dat je helder uitlegt wat het probleem is...

Als dit gewoon een adsl storing is, dan moet kpn deze gewoon oppakken en niet zeggen "sja ik weet het niet, misschien is het wel je PC"... sluit uit dat het aan je PC ligt door gewoon even een laptopje te fixen (kan vast wel) en het daar op te proberen. Als het daar ook slecht op werkt, ligt het dus aan de lijn en kan je wel 100 topics openen, maar daar gaat het niet weer van werken, dat moet waarschijnlijk de kpn fixen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp