Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Handig dat je er bij vermeld welke versie van Psiwin (de software waar je over spreekt) je gebruikt zodat wij kunnen zeggen of er nieuwere software is.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Sorry 2.3 (zowel UK als NL) en is een 8Mb REVOJohnny schreef op 01 december 2003 @ 17:53:
Handig dat je er bij vermeld welke versie van Psiwin (de software waar je over spreekt) je gebruikt zodat wij kunnen zeggen of er nieuwere software is.
De laatse versie van Psiwin is 2.3.3, als je nog 2.3.0 gebruikt dan zal het een heel verschil maken op Windows 2000/XP.bjck schreef op 01 december 2003 @ 18:23:
Ik wil eigenlijk gewoon kunnen backuppen, dus dat hij alles wat in de REVO staat wegschrijft naar 1 bestand ergens op de hd. En dat dan iederedag doen.
Dus niet die verschrikkelijk nare integratie.
Met intergratie in MS office heb ik nooit problemen gehad, ik heb nooit gemerkt dat Psiwin iets met MS Outlook deed, waarschijnlik is dit dus ook optioneel.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik draai nu ff die 2.3.3 versie. Krijg toch echt weer een icoontje in outlook erbij 
Office XP overigens.
En dat is dus iets wat ik juist niet wil en wat niet optioneel is helaas.
Office XP overigens.
En dat is dus iets wat ik juist niet wil en wat niet optioneel is helaas.
Misschien moet je bij "Synchronisatie" de synchronisatie met Outlook uitzetten (=verwijderen). volgens mij synchroniseert hij dan niet meer (
), en heb je dus ook die outlook-troep niet meer
Die 2.3.3 versie werkt idd wat beter, en ik zal eens kijken of ik die outlook integratie ongedaan kan maken (sync knop in outlook etc).
Heeft iemand nog meer gratis leuke software of tips?
Heeft iemand nog meer gratis leuke software of tips?
Thx .. die link is okee ;-)
Pagina: 1