IK zit met een probleempje en dat is als volgt:
Ik wil twee windows XP installaties draaien alleen nu heb ik een GHOST image gemaakt van de ene partitie op de andere. Alleen nu wil hij niet booten.
Hieronder Boot.ini
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(5)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(5)\WINDOWS="Microsoft Windows XP NL 1" /fastdetect
multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP NL 2" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect
C:\="Microsoft Windows 98 Second Edition"
Windows Installatie 1 staat op de DISK 0 Partitie 5 (60GB)
Windows Installatie 2 staat op de DISK 1 Partitie 1 (40GB)
Nu de vraag:
Als ik dit zo opgeef zegt deze bij msconfig en de funtie opstartpaden controleren: FOUT Deze opstartregel is onjuist, volgens mij heb ik het wel goed gedaan maar geeft hij steeds een foutmelding en start niet op, overigens heb ik al meerdere configuraties van boot.ini geprobeerd
Kan iemand mij helpen ?????
Ik wil twee windows XP installaties draaien alleen nu heb ik een GHOST image gemaakt van de ene partitie op de andere. Alleen nu wil hij niet booten.
Hieronder Boot.ini
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(5)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(5)\WINDOWS="Microsoft Windows XP NL 1" /fastdetect
multi(0)disk(1)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP NL 2" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect
C:\="Microsoft Windows 98 Second Edition"
Windows Installatie 1 staat op de DISK 0 Partitie 5 (60GB)
Windows Installatie 2 staat op de DISK 1 Partitie 1 (40GB)
Nu de vraag:
Als ik dit zo opgeef zegt deze bij msconfig en de funtie opstartpaden controleren: FOUT Deze opstartregel is onjuist, volgens mij heb ik het wel goed gedaan maar geeft hij steeds een foutmelding en start niet op, overigens heb ik al meerdere configuraties van boot.ini geprobeerd
Kan iemand mij helpen ?????