Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Verwijderd
beter is het zowieso om het meteen te vervangen want je klokt het flink over, en bedenk wel dat niet alleen je geheugen kapot kan gaan het kan natuurlijk ook nog het mamabord meenemen in zijn graf, Ik raad aan om 1x 333Mhz/ pc2700 erbij te zetten en dan voor dualchannel gaan als dat mobo het ondersteund.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 17:43 ]
Haal dat PC2100 er maar meteen uit, nogal logisch dat dat geheugen geen fsb van 166Mhz trekt 
Vergeet trouwens niet om een biosupdate te doen naar F11, anders krijgt je processor een te hoog voltage, doordat het mobo hem niet herkent.
@Donny: Dit mobo heeft een kt400 chipset, geen dualchannel dus. En van simpel overclocken gaat je moederbord echt niet dood hoor
Vergeet trouwens niet om een biosupdate te doen naar F11, anders krijgt je processor een te hoog voltage, doordat het mobo hem niet herkent.
@Donny: Dit mobo heeft een kt400 chipset, geen dualchannel dus. En van simpel overclocken gaat je moederbord echt niet dood hoor
kzou er geen pc2700 bij zette, pak dan gerust gelijk pc3200 (even duur bijna) en das ook weer beter voor de toekomst
Verwijderd
denk niet dat die PC2100 zal werken dan 
Ofwel draait CPU enzo dan ook aan 266, en dat zou zonde zijn
Ofwel draait CPU enzo dan ook aan 266, en dat zou zonde zijn